וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את ווסטהאם

שער של ואן פרסי אחרי 30 שנ' הספיק ליונייטד, שנותרה בפסגה. וויגאן-סיטי 2:0, טוטנהאם-ליברפול 1:2, צ'לסי-פולהאם 0:0

המחזור ה-14 בפרמיירליג יצא לדרך כבר אמש (שלישי) עם צמד משחקים, אבל המנה העיקרית הגיעה הערב, כשלא פחות משמונה משחקים נערכו ברחבי הליגה הבכירה בממלכה ובהם הופיעו כל הגדולות של הליגה. מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 ווסטהאם, שהגיעה לאולד טראפורד ללא יוסי בניון הפצוע. מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 בחוץ את וויגאן והשתיים שוב בורחות לליגה. צ'לסי סיימה רק ב-0:0 ביתי מול פולהאם, ארסנל עשתה 1:1 בחוץ נגד אברטון ואילו טוטנהאם גברה 1:2 על ליברפול. איתי שכטר לא שותף ב-1:3 של סוונסי על ווסט ברומיץ'.

שחקן מנצ'סטר יונייטד רובין ואן פרסי חוגג. רויטרס
פתח בסערה. ואן פרסי/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 0:1

השדים האדומים שוב לא הבריקו, אבל הפעם הם לא נקלעו לפיגור לשם שינוי ושער מהיר, הכי מהיר של העונה בפרמיירליג, הספיק להם כדי להשיג עוד שלוש נקודות ולהעביר עוד מחזור במקום הכי גבוה בליגה. ווסטהאם, שהתעסקה כל השבוע בפרשת הגזענות של אוהדיה בדרבי מול טוטנהאם, הגיעה לאולד טראפורד ללא יוסי בניון הפצוע והייתה לא רעה, אבל הפסידה שוב.

חצי דקה נדרשה לרובין ואן פרסי כדי להקפיץ מעל מגן אחד ולבעוט כדור חזק, שפגע במגן אחר והלך לרשת. 0:1 מהיר מאוד ליונייטד, השער המהיר בפרמיירליג העונה. יונייטד לא הרשימה בהמשך והפטישים תקפו מעט, אבל למחצית ירדה המארחת עם יתרון ושימו לב לנתון הבא: מנצ'סטר יונייטד מעולם (!) לא הפסידה משחק ביתי בפרמיירליג, כשהיא ירדה למחצית ביתרון. פשוט מדהים. עד לסיום ווסטהאם ניסתה לעקוץ ולא הייתה רחוקה מהשוויון, אבל יונייטד שמרה על שער נקי לשם שינוי וניצחה.

אברטון - ארסנל 1:1

ארסנל קיבלה בחזרה את תיאו וולקוט, ששב מפציעה. אברטון קיבלו את מרואן פלאיני, שחזר מהשעייה ושתיהן נהנו משערים של הכוכבים שלהן, אבל נאלצו להסתפק בנקודה. הטופיס המשיכו רצף שמגיע כבר לשבעה משחקי בית ללא הפסד, אבל הם לא ניצחו את ארסנל כבר ב-11 משחקים רצופים והתוצאה הזו די פוגעת בשאיפות של שתי הקבוצות להתקרב לצמרת.

דקה אחת בלבד נדרשה לוולקוט על מנת לחזור לעניינים ובעיטה שלו מתוך הרחבה פגעה ברגל של מגן והלכה פנימה, כדי לעלות את ארסנל ל-0:1. החזרה של פלאיני התגלתה כמשמעותית ביותר, כשהוא סובב בשמאל מחוץ לרחבה לפינה, 1:1 בדקה ה-28 בגודיסון פארק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן ארסנל וולקוט חוגג. רויטרס
חזר לעניינים. וולקוט/רויטרס

טוטנהאם - ליברפול 1:2

המומנטום של ליברפול, שכלל שמונה משחקים ללא הפסד, נעצר בבירה, שם נכנעו המייטי רדז לצמד שערים מהיר של טוטנהאם ולא הצליחו להשיג את השוויון למרות לחץ אדיר בדקות האחרונות ולמרות שהם נראו הרבה יותר טוב מהקבוצה של אנדרה וילאש בואש לאורך רוב שלבי המשחק. הניצחון של טוטנהאם מקפיץ אותה עד למקום החמישי.

פריצה סוחפת של גארת בייל הנהדר בדקה השביעית, הסתיימה בכדור רוחב מדוד לארון לנון, שקבע 0:1 לתרנגולים. כמה דקות אחרי שהנדרסון החמיץ הזדמנות לשוויון מול שער ריק, בייל המשיך לשלוט במצב וכדור חופשי שלו בדקה ה-16 פגע בחומה, שינה כיוון והלך לרשת, 0:2 מהיר.

ליברפול חזרה למשחק עם שער עצמי מוזר בדקה ה-72. סוארס נגח כדור קרן ולנון הרחיק מהקו, אבל היישר לפניו של בייל ומשם הכדור הלך לרשת. 1:2.

שחקן טוטנהאם גארת' בייל. רויטרס
פתיחה נהדרת. בייל/רויטרס

צ'לסי - פולהאם 0:0

גם כך רפא בניטס לא התקבל יותר מדי בברכה ביציעי סטמפורד ברידג' ואחרי התוצאה המאכזבת הזו, כמות החיבה אליו בוודאי תרד עוד יותר בקרב אוהדי הבלוז. צ'לסי לחצה והייתה הרבה יותר מסוכנת, כולל 16 בעיטות לשער, אלא שרק שלוש מהן היו למסגרת, חואן מאטה עלה מהספסל ולא הושיע ואילו פרננדו טורס סגר למעלה מעשר שעות משחק ללא שער בליגה והוא שוב בבצורת ארוכה. הבלוז מתרחקים מהצמרת והקוטג'רס אומנם לא השיגו ניצחון בדרבי, בו ניצחו רק פעם אחת ב-32 השנים האחרונות, אבל בפעם השלישית ברציפות הם יצאו מהברידג' עם תיקו. זו הפעם הראשונה מאז 2004 שצ'לסי מסיימת שני משחקי ליגה רצופים ב-0:0 וזו הפעם הראשונה מאז 2007 שהיא לא כובשת בשני משחקי בית רצופים.

דימיטאר ברבאטוב שחקן פולהאם מול ברניסלב איבנוביץ' צ'לסי. GettyImages
בכושר מצוין. ברבאטוב מול איבנוביץ'/GettyImages

וויגאן - מנצ'סטר סיטי 2:0

הלאטיקס נאבקים בתחתית והם הגיעו למשחק עם היעדרויות רבות בסגל. למרות זאת, המארחים עמדו היטב לאורך דקות ארוכות, עד שטעות שוער ועוד שער מצוין סגרו עניין עבור האלופה.

סיטי הייתה תקועה לאורך דקות ארוכות, עד שמריו באלוטלי גאל אותה מייסוריה בדקה ה-69 עם שער חשוב ביותר, שהגיע אחרי טעות חמורה של שוער המארחת, עלי אל חבסי. שלוש דקות בלבד חלפו וג'יימס מילנר הרגיע עם השני בטיל אדיר מחוץ לרחבה, לאחר בישול של גארת' בארי.

שחקן מנצ'סטר סיטי גארת' בארי מול שחקן וויגאן ג'יימס מקארתי. רויטרס
בארי וסיטי ינסו להתגבר על העייפות מול ג'יימס מקראתי והלאטיקס/רויטרס

משחקים נוספים

סאות'המפטון - נוריץ' 1:1
לסאות'המפטון: ריקי למברט (32). לנוריץ': רוברט סונדגראס (45)

סטוק סיטי - ניוקאסל 1:2
לסטוק סיטי: ג'ונתן וולטרס (81), קמרון ג'רום (85). לניוקאסל: פאפיס סיסה (47)

סוונסי - ווסט ברומיץ' 1:3
לסוונסי: מיצ'ו (9), ווין רוטלידג' (11, 39). לווסט ברום: רומלו לוקאקו (45)
איתי שכטר לא שותף בסוונסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully