וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: לורה רובסון נבחרה לפריצת השנה בנשים

הבריטית בת ה-18, שהגיעה לשמינית הגמר באליפות ארה"ב וטיפסה למקום ה-52, זכתה בתואר היוקרתי: "כבוד עצום"

לורה רובסון נבחרה היום (שלישי) לפריצת השנה בטניס הנשים. רובסון הבריטית בת ה-18, שזכתה כבר בגיל 14 בווימבלדון לנוער, נחשבה כבר אז לדבר הגדול הבא בטניס העולמי ובמחצית השנייה של 2012 התחילה לממש את הפוטנציאל שלה. בין היתר הגיעה רובסון לשמינית הגמר באליפות ארצות הברית הבטוחה, ובכך הפכה לבריטית הראשונה שמגיעה לשבוע השני בטורניר גרנד סלאם מזה 14 שנה. בדרך לשם, היא ניצחה שחקניות בכירות כמו קים קלייסטרס ונה לי. לאחר מכן היא הגיעה לגמר גואנגז'ו בסין והפכה לבריטית הראשונה מזה 22 שנה שמגיעה לגמר WTA.

לורה רובסון טניסאית בריטית. Jamie Squire, GettyImages
"היו לי כמה רגעים גדולים השנה". רובסון/GettyImages, Jamie Squire

רק ביולי האחרון דורגה רובסון במקום ה-113 בעולם ומאז עלתה עד המקום ה-52. בסופו של דבר סגרה את השנה במקום ה-53 בעולם. "זה כבוד עצום בשבילי לזכות בתואר הפריצה של השנה", אמרה רובסון, "התבוננתי ברשימת הזוכות בעבר וזה הרכב מרשים מאוד שכולל הרבה טניסאיות שהערצתי כילדה, אני מקווה שאוכל להגיע קרוב למה שהאלופות הללו השיגו בקריירה שלהן. 2012 הייתה שנה מהנה מאוד בשבילי ואני מסתכלת קדימה כדי לבנות מההתקדמות הזו לשנה הבאה".

אגב, בין השמות שזכו בתואר בעבר נמאות פטרה קביטובה, קרוליין ווזניאקי, אגניישקה רדוואנסקה, מריה שראפובה, ארנצ'ה סאנצ'ס ויקאריו, קונצ'יטה מרטינס, ג'ניפר קפריאטי, מרטינה הינגיס, ונוס וסרינה וויליאמס, קים קלייסטרס.

רובסון המשיכה וסיפרה על הרגעים הגדולים שלה השנה: "היו כמה רגעים גדולים מבחינתי השנה: ההגעה לאולימפיאדה והזכייה במדליית הכסף עם אנדי מארי בזוגות המעורבים. זה היה רגע מיוחד מאוד בשבילי ונתן לי ביטחון שעזר לי לשחק את הטניס הטוב שלי באליפות ארצות הברית. הגעתי לחצי גמר בפאלרמו השנה וגם לגמר ראשון וסיימתי את השנה בדירוג הכי גבוה אי פעם. אני עובדת קשה וזה נחמד שעבודה קשה משתלמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully