וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "רוצים ניצחון במשחק הבית האחרון"

תהל אלון

27.11.2012 / 19:17

מאמן עירוני קרית שמונה מתכונן למשחק הדחוי נגד אתלטיק בילבאו (ד', 20:00, ספורט1). הבאסקים יגיעו עם פרננדו יורנטה

שבוע לאחר הדחייה הדרמטית, המריאה היום (שלישי) אתלטיק בילבאו לישראל לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור החמישי של בית ט' בליגה האירופית (רביעי, 20:00, ספורט1 ו-HD) שתי הקבוצות איבדו כל סיכוי להעפיל לשלב הבא כך שהמשחק הוא לפרוטקול בלבד. האלופה הישראלית תנסה להשיג ניצחון ראשון במפעל שיוסיף לה דירוג אופ"א בעוד הבאסקים, שהנקודה היחידה שלהם עד כה הושגה ב-1:1 עם קרית שמונה בסן מאמס, כבר מתרכזים במשחק החוץ מול ברצלונה בקאמפ נואו ביום שבת.

16 משחקים התקיימו עד כה בין קבוצות ישראליות לספרדיות במסגרת האירופית והמאזן עומד על 11 ניצחונות לספרדיות, ארבע תוצאות תיקו וניצחון אחד לישראליות - כשהפועל תל אביב ניצחה 1:2 את חטאפה לפני חמש שנים. בילבאו לא ניצחה את ששת משחקי החוץ האחרונים שלה באירופה ואילו קרית שמונה לא ניצחה בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה במפעלים האירופיים.

פרננדו יורנטה שחקן אתלטיק בילבאו. רויטרס
בקבוצה שלו חושבים על ברצלונה. יורנטה/רויטרס

למרות איבוד הסיכוי לעלות שלב, בקרית שמונה רוצים להשיג תוצאה מחמיאה במשחק הבית האחרון העונה באירופה. המאמן ברק בכר ייתן מנוחה לכמה שחקני הרכב, כשבין השחקנים שיקבלו הזדמנות להרשים את המאמן יהיו רוני פורוקארה, עדי אלישע והבלם הצעיר בן והבה.

בכר אמר לקראת המשחק: "זה משחק ביתי אחרון באירופה השנה ואנחנו רוצים לסיים את הקמפיין בצורה טובה, עם ניצחון. אני לא כל כך מתייחס לדגלי פלסטין שהונפו במשחק שלנו בבילבאו כי זה פוליטיקה וזה כדורגל. אני חושב שאלו דווקא דברים שיכולים להדליק את השחקנים, אבל את העניין הפוליטי נשאיר בצד ונתמקד בכדורגל".

הרכב משוער, קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, בן והבה, ליאור לוי, עדי אלישע, דן איינבנדיר, דרקו טאסבסקי, סינטאיהו סלליך, רוני פורוקארה, אחמד עאבד.

הראש של אנשי בילבאו כלל לא נמצא במשחק ולפיכך המאמן מרסלו ביילסה לקח איתו לישראל סגל חסר במיוחד, כאשר הקבוצה גם ויתרה על הזכות לקיים אימון מסכם באצטדיון קרית אליעזר בו ייערך המשחק. חובבי הכדורגל הספרדי ודאי יתנחמו שהשם הגדול ביותר בסגל של בילבאו דווקא כן עלה על הטיסה - החלוץ פרננדו יורנטה. כוכב בילבאו, שמסוכסך עם אוהדי הקבוצה, לא היה אמור להגיע עם בילבאו לישראל בשבוע שעבר.

לצדו, צירף ביילסה לא פחות מ-11 משחקני קבוצת המילואים של המועדון לסגל ומלבד אותם שחקני מילואים, גם השוער ראול פרננדס, מיקל סן חוזה, גאיסקה טוקרו, איבאי גומס, איסמה לופס וצ'אבי קאסטיו מהסגל הבכיר צורפו לנסיעה. אחד משחקני הסגל יהיה יונאס רמאיו הצעיר, השחקן השחור הראשון בתולדות אתלטיק בילבאו. המשחק, אגב, לא צפוי להיות משודר בטלוויזיה הספרדית.

הרכב משוער, אתלטיק בילבאו: ראול פרננדס, יונאס רמאיו, מיקל סן חוסה, איימריק, צ'אבי קאסטיו, אריק מוראן, איסמה לופס, אלברו פנייה, איגור מרטינס, גאיסקה טוקרו, פרננדו יורנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully