וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוק לופז: "יש כעת שתי קבוצות בניו יורק"

אחרי הניצחון בדרבי ההיסטורי, בברוקלין פתחו בחגיגות. תיבודו על התפרקות שיקגו ברבע האחרון: "זה יכול לקרות לך מהר"

העיר ניו יורק לבשה הלילה (בין שני לשלישי) חג כאשר ברוקלין נטס אירחה לדרבי הראשון אי פעם את ניו יורק ניקס בברקלייז סנטר. הקבוצה של אייברי ג'ונסון ניצחה על הפרקט 89:96 בתום הארכה, אך הניצחון הגדול היה ביציעים כשלא פחות מ-17,732 צופים מילאו לחלוטין את האולם החדש, ונתנו אווירה שלא תישכח עוד הרבה זמן.

דרון וויליאמס, שחקן ברוקלין נטס מול כרמלו אנתוני, שחקן ניו יורק ניקס. Bruce Bennett, GettyImages
כרמלו אנתוני: "אני משער שאפשר להגיד שמשהו חדש התחיל"/GettyImages, Bruce Bennett

"בכל פעם שאוהדי הניקס השמיעו את קולם באולם, האוהדים שלנו הגבירו ועודדו בצורה חזקה יותר", שמח המאמן אייברי ג'ונסון שקבוצתו עלתה למאזן 1:7 בבית, בדרך למקום השני במזרח, ביחד עם ניו יורק. "זאת הייתה חוויה פנטסטית", אמר הסנטר ברוק לופז שקלע 22 נקודות והוסיף 11 ריבאונדים וזכה לעידוד בלתי פוסק מהקהל, "זה היה נהדר בשביל האוהדים שלנו. יש כעת שתי קבוצות בניו יורק והאוהדים נמצאים בעמדה הטובה ביותר".

כרמלו אנתוני, שיכל לתת לניקס את הניצחון 5 שניות לסיום הזמן החוקי, הצטיין עם 35 נקודות ו-13 ריבאונדים, אך ללא ג'ייסון קיד הפצוע יחסי הכוחות התאזנו, "הם נמצאים בצד השני של הגשר", סיפר אנתוני על ההרגשה לאחר המשחק, "הם כאן בבורקלין, אנחנו בתוך העיר. הם איתנו באותו המחוז, זאת אותה עיר מטורפת על ספורט. אני משער שאפשר להגיד שמשהו חדש התחיל".

דורון לאמב שחקן מילווקי באקס. Jonathan Daniel, GettyImages
דורון לאמב: "כל מה שרצינו היה להלחם בחזרה וזה הפך למשחק נהדר"/GettyImages, Jonathan Daniel

על המשחק המפתיע של הערב רשומה מילווקי, שהפכה פיגור 27, 3 דקות לסיום הרבע השלישי, לניצחון מפתיע מאוד בשיקגו 92:93. הקבוצה של סקוט סקיילס, שנקמה בבולס על הפסד ביתי ביום שבת, רשמה רבע אחרון נהדר בו ניצחה 12:30, כשאת הסל האחרון במשחק קובר אקפה יודו, אקס בני השרון. סקיילס שיחק לאורך כל הרבע האחרון עם חמישייה של מחליפים שכוללת את יודו, ארסן אילייסובה, בנו אודריך, מייק דאנליבי ודורון לאמב.

"כל מה שרצינו היה להלחם בחזרה וזה הפך למשחק נהדר", אמר לאמב, הרוקי מקנטאקי, שלראשונה העונה קלע במשחק בו מילוקי ניצחה, "זה מה שעשינו, וחזרנו כל הדרך כדי לקחת את ההובלה. אמרנו לעצמנו שאנחנו יכולים לנצח את המשחק הזה". אילייסובה הוסיף: "זה אחד המשחקים שכולנו שיחקנו היטב. לא נתנו להם לקלוע, קיבלנו כמה הזדמנויות וניצלנו אותם. סגרנו הפרש של 27 נקודות, במשחק NBA זה ממש לא פשוט".

בשיקגו, שם ירדו למאזן 6:7, וכעת מדורגים במקום התשיעי במזרח, יצאו מאוכזבים מאוד מהקריסה הביתית בחלק האחרון של המשחק, "זה יכול לקרות לך מהר", הסביר מאמן שיקגו טום תיבודו, "אתה יכול לאבד יתרון של 10 נקודות בדקה, כולם אומרים שזה לא יכול לקרות, אבל אתה רואה את זה כל הזמן. אם אתה לא שומר חזק על היתרון שלך, אז זה מה שקורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully