וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרמאצ'יוני: "המחצית השנייה הכי חלשה מאז שאני מאמן"

מאמנה של אינטר כעס בסיום הפסד קבוצתו מול פארמה: "נהיה חייבים להשתפר". וולטר מצארי: "גאה בהופעה של הקבוצה"

המחזור ה-14 באיטליה נמשך אמש (שני) עם שני משחקים שבהם היו מעורבות קבוצות צמרת. אחרי הפסדה של יובנטוס ,המוליכה והאלופה, בשבת מול מילאן, יכלה אינטר לצמק את הפער מהפסגה לנקודה בלבד, אך הפסידה 1:0 בחוץ מול פארמה. מי שכן ניצלה את ההפסד של הגברת הזקנה היא נאפולי. הקבוצה מדרום איטליה ניצחה 0:1 קטן בחוץ את קליארי ועלתה למקום השני בליגה. המחזור יינעל הערב עם המשחק שבו תארח לאציו את אודינזה.

אנדראה סטרמאצ'יוני, מאמן אינטר. Dino Panato, GettyImages
מדוע הוא לא משתף את סניידר? סטרמאצ'יוני/GettyImages, Dino Panato

"פתחנו טוב את המשחק ותקפנו, אבל פארמה היוותה יריב חזק ובמחצית השנייה היה סיפור אחר. אני חושב שזו הייתה המחצית השנייה הכי חלשה של הקבוצה מאז אני מאמן אותה". כך אמר אנדראה סטרמאצ'יוני, מאמנה הצעיר של אינטר בסיום המשחק אמש.

סטרמאצ'יוני התייחס למצבו של כוכב הקבוצה, ווסלי סניידר, שעל פי הדיווחים שמגיעים מאיטליה אינו משחק בשל בעיות בחוזהו: "המצב אינו גרוע כפי שחושבים. אני רואה את השחקן מתאמן ברצינות כל השבוע ואני זה שאחראי ליכולת שמגלה הקבוצה".

* בעוד שאינטר מאכזבת, מי שבהחלט יכולה להיות מרוצה ממצבה היא נאפולי, שהצליחה להשיג שלוש נקודות יקרות בקליארי ונצמדה ליובנטוס בפסגה. הקבוצה מדרום איטליה ניצחה 0:1 משער של מארק האמסיק והיא ממשיכה לחלום על אליפות ראשונה מאז ימי דייגו מראדונה העליזים.

"ידעתי שחשוב להבקיע את השער הראשון במשחק ועשינו זאת. אני מאוד מרוצה מההופעה של השחקנים שלי". כך אמר וולטר מצארי, מאמנה של נאפולי בסיום המשחק. מצארי המשיך בפרגונים ואמר: "לא יכלתי לבקש יותר מהקבוצה שלי ואני גאה להיות המאמן שלה. כעת אנחנו צריכים להתחיל לחשוב על המשחק הבא שלנו מול פסקארה".

מארק האמסיק שחקן נאפולי חוגג שער. רויטרס
שער ניצחון לקבוצתו. מארק חאמסיק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully