וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוצ'אלנג': הפועל חולון תתארח אצל ארמיה טביליסי

26.11.2012 / 22:19

הקבוצה הסגולה חייבת ניצחון חוץ בגיאורגיה (16:00) על מנת להגן על היתרון שהשיגו בניצחון על אנטוורפן בשבוע שעבר

הפועל חולון תמשיך במסע האירופי שלה במפעל היורוצ'אלנג' כשתתארח מחר (שלישי) בטביליסי, בירת גיאורגיה, אצל ארמיה (16:00, אין שידור). הקבוצה של דן שמיר המריאה היום למשחק, לאחר שהפסידה אמש במסגרת ליגת העל 100:72 להפועל חולון, והגיעה לטביליסי שם יתקיים המשחק באולם שמכיל 9000 מקומות.

חולון ממוקמת במקום השני בבית מספר 8 של היורוצ'אלנג' עם שני ניצחונות והפסד אחד, ולעומתה מדורגת הקבוצה הגיאורגית במקום האחרון עם שלושה הפסדים. בחולון יודעים שהתחרות האמיתית שלהם על המקום השני תהיה עם אנטוורפן, אותה הביסה חולוניה בשבוע שעבר באולם הפחים, ועל מנת לשמור על היתרון שהשיגו בבית, הם יצטרכו לנצח בגיאורגיה. אנטוורפן תפגוש ביום רביעי את טלקום בון, מוליכת הבית, בגרמניה.

חולון מגיעה למשחק כשהניצחון על אנטוורפן בשבוע שעבר היה היחיד של הקבוצה בחמשת המשחקים האחרונים. הקבוצה של דן שמיר נמצאת בכושר לא טוב, כשבולט מעל כולם לורנס היל שלא נכנס לעניינים, אך הסגולים לא מדברים בשלב זה על ביצוע שינויים בסגל. הקבוצה תחזור לישראל ביום רביעי, ותקיים בשבוע הבא שני משחקים, ביום ראשון באולם הפחים מול אליצור אשקלון, וביום רביעי, גם כן בחולון, מול טלקום בון.

מאמן הפועל חולון דן שמיר. ברני ארדוב
משחק חשוב בטביליסי. דן שמיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully