וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן זכתה באליפות החורף

שלושה מחזורים לפני הפגרה, הבווארים התגברו גם על פרייבורג 0:2 ומוכנים למשחק העונה נגד דורטמונד. מולר וטימושצ'וק כבשו

המחזור ה-14 בבונדסליגה, מחזור אמצע השבוע, נפתח כבר אתמול (שלישי) עם ארבעה משחקים והפתעה אחת גדולה. האלופה דורטמונד איבדה יתרון ביתי וסיימה ב-1:1 מאכזב מאוד מול פורטונה דיסלדורף. למשחק העונה יורגן קלופ יגיע בפיגור של 11 נקודות מבאיירן מינכן, שמצידה טיילה ל-0:2 על פרייבורג, וזכתה רשמית באליפות החורף שלושה מחזורים לפני היציאה לפגרה.

גם שאלקה ממשיכה לזייף והפסידה 3:1 להמבורג, נטולת רפאל ואן דר וארט הפצוע. האנובר חזרה לעצמה עם 0:2 על גרויטר פירת, מיינץ הפתיעה עם 1:3 בפרנקפורט. מנשנגלדבאך פגשה את וולפסבורג וסיימה עם ניצחון חשוב 0:2. אלמוג כהן שעלה כמחליף בישל שער ראשון העונה, הרביעי של נירנברג בניצחון 2:4 על הופנהיים.

אנטולי טימושצ'וק שחקן באיירן מינכן חוגג עם ראפיניה ועם תומאס מולר. GettyImages
בורחים לליגה. טימושצ'וק חוגג עם החברים את השער השני/GettyImages

פרייבורג - באיירן מינכן 2:0

מה תגידו על באיירן מינכן? גם ביכולת לא גבוהה, הבווארים ממשיכים לחגוג ולשמור על המאזן הפנטסטי שלהם בליגה בדרך לזכייה באליפות החורף. אחרי ה-0:5 בשבת על האנובר בבית, הפער של באיירן ממשיך לצמוח וגדל ל-11 נקודות ונראה שהקבוצה בורחת לליגה. פרייבורג, שניצחה בשני המשחקים האחרונים שלה על שטוטגרט והאנובר, עשתה כל מה שהיא יכלה אבל זה כמובן לא הספיק.

הקבוצה של יופ היינקס, שתפגוש בשבת את דורטמונד למשחק העונה, עלתה על הלוח כבר אחרי 12 דקות. אוליבר סור נגע בכדור בידו ברחבה, והשופט פסק על פנדל. תומאס מולר לקח בעיטה חזקה לפינה השמאלית וכבש את הראשון. שש דקות לאחר מכן פרייבורג נותרה בעשרה שחקנים אחרי שדיאנה פאלו ראה כרטיס אדום, אבל באיירן הצליחה לכבוש שער נוסף רק 11 דקות לסיום במהלך התקפה מתפרצת כאשר פיליפ לאהם מצא את אנטולי טימושצ'וק, שסגר את הסיפור.

קווין גרוסקרויץ שחקן דורטמונד. רויטרס
כמה תסכול. גרוסקרויץ/רויטרס

דורטמונד - פורטונה דיסלדורף 1:1

איזו אכזבה עצומה לאלופה. ארבעה ימים לפני משחק העונה מול באיירן מינכן, כשלה דורטמונד במשחק בית מול העולה החדשה פורטונה דיסלדורף ושמטה יתרון ביתי בדרך ל-1:1 ביתי ואומלל במיוחד. הקבוצה של יורגן קלופ עם 26 נקודות עכשיו, ועשויה להגיע לאליאנץ ארינה בפיגור 11 נקודות מהפסגה. וזה עוד הגיע אחרי שלושה ניצחונות ליגה ברציפות. מנגד, דיסלדורף ממשיכה להפתיע ואחרי ה-0:2 על המבורג בשישי שוב הרשימה מאוד וניצלה את החסרונות של מאטס הומלס, אילקאי גונדואן ומריו גצה.

בדקה ה-43 עלתה האלופה ליתרון לאחר מהלך נהדר. לוקאש פישצ'ק פרץ מאגף ימין, הגביה לרחבה, קובה בלאשצ'יקובסקי הוריד בנגיחה לעברו של קווין גרוסקרויץ, שהחזיר מיד לחברו לקבוצה והפולני בעט מהאוויר כדור נהדר לחיבורים וזה 0:1. האורחת הצליחה לאזן בצורה מדהימה בדקה ה-78 כשהגבהה של רובי קרוזה מצאה את שטפן רייזינגר, שנגח מחמישה מטר פנימה את ה-1:1 המפתיע. בדקה ה-87 נותרה דיסלדורף ב-10 שחקנים לאחר שאיבן פאורביץ' הכשיל מאחור את פישצ'ק סמוך לרחבה.

מקסימיליאן בייסטר שחקן המבורג (שמאל למטה) חוגג עם חבריו. Joern Pollex, GettyImages
הראו שהם מסוגלים להתמודד גם ללא ואן דר וארט. בייסטר וחברים חוגגים/GettyImages, Joern Pollex

המבורג - שאלקה 1:3

הרויאל בלוז ממשיכים להידרדר ורשמו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון בליגה אחרי הפסד 3:1 להמבורג בחוץ. שאלקה נותרה עם 24 נקודות בלבד ועלולה לאבד את המקום השלישי ללברקוזן. מנגד, המבורג התאוששה מהר מההפסד 2:0 לדיסלדורף במחזור האחרון, גם ללא הכוכב הגדול ביותר שלה, רפאל ואן דר וארט שנפצע במחזור האחרון. הקבוצה מהצפון שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-20.

המבורג עלתה ליתרון בדקה ה-52 לאחר שמקסימיליאן בייסטר קיבל מסירת עומק ממילאן באדלי ובעט כדור חזק מ-18 מטר, זה חדר פנימה אחרי טעות של לארס אונרשטל שהיה צריך לקחת את הבעיטה. הקבוצה של טורסטן פינק הכפילה את היתרון בדקה ה-65 לאחר מחדל בהגנת הרויאל בלוז. דניס דיקמאייר יישר כדור למרכז ומצא את ארטיום רודנבס, שבעט מחמישה מטר פנימה את ה-0:2. בדקה ה-81 הצליחה שאלקה לצמק לאחר שתומאס רינקון נגע ביד ברחבה. קלאס יאן הונטלאר בעט את הפנדל לא טוב, רנה אדלר הדף, אבל הצייד הגיע ראשון לכדור החוזר ובעט פנימה את ה-1:2. בדקה ה-90 הכשיל טרנקילו ברנטה את דניס אוגו ברחבה. באדלי בעט את הפנדל מצוין וקבע 1:3.

שחקן באיירן מינכן פרנק ריברי. רויטרס
שחקן באיירן מינכן פרנק ריברי/רויטרס

מנשנגלדבאך - וולפסבורג 0:2

המארחים חיפשו ניצחון ראשון אחרי שני משחקים שבהם לא עשו זאת, וממשיכים לסבך את הקבוצה של לורנץ גונטר קוסטנר, שכבר התאוששה אחרי הפרידה מפליקס מגאת, אבל ספגה הערב את הפסדה השביעי העונה. הרגע הענק של המשחק הגיע בדקה ה-11 כאשר כדור נהדר של הווארד נורדטוייט מצא את חואן אנרגו, שהמשיך עם בעיטה אדירה מהאוויר שחתמה מהלך ענק. דקה לסיום מנשנגלדבאך סידרה לעצמה את השני כשכדור קרן הגיע לטוני יאנטשקה, שדחק מקרוב פנימה.

משחקים נוספים:

פרנקפורט - מיינץ 3:1
לפרנקפורט: אדם סולואי (עצמי, 55), למיינץ: אנדראס איבנשיץ (18), שון פארקר (42), ניקולצה נובסקי (52), יוליאן באומגרטלינגר הורחק (88)

האנובר - גרויטר פירת 0:2
להאנובר: מאמה בירם דיוף (4), מריו אגימן (70)

ורדר ברמן - לברקוזן 4:1
לברמן: נילס פטרסן (53), ללברקוזן: גונסאלו קסטרו (30, 51), סימון רולפס (73), ינס הגלר (78)

שטוטגרט - אוגסבורג 1:2
לשטוטגרט: איברהימה טראורה (11), ודאד איבישביץ' (69). ללברקוזן: קו-יא צ'אול (44)

נירנברג - הופנהיים 2:4
לנירנברג: הירושי קיוטקה 6, 86, פר נילסון 43, סבסטיאן פולטר 69. להופנהיים: סוון שיפלוק 33, סיאד סליחוביץ' 81, פנדל. 32 דקות לאלמוג כהן ובישול של השער הרביעי.

שחקן באייר לברקוזן, לארס בנדר. GettyImages
ניצחון גדול. בנדר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully