וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: צלילה מגוחכת של מסי הקרואטי, בנו של אקס ב"ש

ילד הפלא אלן חלילוביץ', בנו של סיאד, שוב בכותרות והפעם מהסיבות הלא נכונות אחרי התחזות מביכה בדרבי של זאגרב

בשבועות האחרונים סיפרנו לכם כבר פעמיים על אלן חלילוביץ', בנו של סיאד, שכיכב במדי הפועל באר שבע באמצע שנות ה-90. ילד הפלא של דינאמו זאגרב, שמכונה "מסי הקרואטי", ממשיך לקנות את מקומו בקבוצה הגדולה של קרואטיה, למרות שהוא עדיין לא בן 16 וחצי.

חלילוביץ' זכה כבר לשחק עם זאגרב בליגת האלופות ולפני שבוע הצגנו לכם אותו בזכות שערו השני בקריירה, שער יפה במיוחד שכבש מול זאדאר. חצי אירופה, כולל ברצלונה, ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד ואינטר רודפת אחריו והמנהל הספורטיבי של דינאמו, זוראן מאמיץ', אפילו הצהיר השבוע שהשמועות על הצעה מצד מנצ'סטר סיטי, לרכוש אותו תמורת תשעה מיליון ליש"ט, לא נכונות ולטענתו: "זה לא יספיק אפילו כדי לקנות את רגל שמאל שלו". הפעם לעומת זאת, חלילוביץ' עלה לכותרות מהסיבות הכי לא נכונות.

הילד נשלח למגרש במהלך הדרבי מול NK זאגרב ביום ראשון בדקה ה-75. NK, האחרונה בטבלה, הדהימה באותו משחק את דינאמו, המוליכה, עם ניצחון 0:1 שהושג למרות שהמארחים שיחקו ב-40 הדקות האחרונות בעשרה שחקנים.

שמונה דקות לסיום קיווה חלילוביץ' לייצר עוד אחד מרגעי הקסם שלו ברגל שמאל, כשהתנהל עם הכדור מחוץ לרחבה. זה לא ממש הצליח ובמקום, הילד החליט לספק את אחת הצלילות המצחיקות ביותר שנראו השנה (או בכלל). אבל למה להכביר במילים, פשוט תלחצו על הסרטון ותצחקו.

צפו בהצגה של חלילוביץ':

והיו לו גם רגעים גדולים: הנה השער המצוין מול זאדאר

מיטב הביצועים של חלילוביץ' הצעיר:

לקינוח, בזכות ההתחזות נזכרנו בקליפ האדיר הזה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully