וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר הפסידה 1:0 לפארמה, קליארי-נאפולי 1:0

הנראזורי עם משחק שלישי רצוף ללא ניצחון בליגה ונותרו מרחק ארבע נקודות מהפסגה. נאפולי במקום השני, שתי נק' מיובה

רוב המשחקים כבר מאחורינו, כולל הקרב המרתק בין מילאן ליובנטוס, והערב (שני) נמשך המחזור ה-14 בליגה האיטלקית. מי שרשמה הפסד נוסף ומאכזב במיוחד הייתה אינטר, שהפסידה 1:0 בחוץ לפארמה. מי שפתחה את המשחקים בצורה מצוינת הייתה נאפולי, שניצחה בחוץ 0:1 יקר מאוד את קליארי וצימקה את הפער מיובה לשתי נקודות. מחר, תארח לאציו את אודינזה במשחק שינעל את המחזור.

מארק האמשיק שחקן נאפולי. Enrico Locci, GettyImages
שער חשוב במאבק האליפות. האמשיק/GettyImages, Enrico Locci

קליארי - נאפולי 1:0

הקבוצה של וולטר מצארי מתחילה לחזור לסורה עם ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים. שבוע לאחר ששמטה יתרון 0:2 ביתי מול מילאן, הצליחה נאפולי לנצח 0:1 בחוץ את קליארי ולשפר את מאזן הנקודות שלה ל-30, שתיים פחות מהמוליכה יובנטוס, שהפסידה 1:0 למילאן. קליארי נותרה במקום ה-13 עם 16 נקודות.

את השער היחיד במשחק כבש מארק האמשיק המצוין. הקשר הסלובקי ניצל ערבובייה ברחבה ובעט משמונה מטר פנימה את שערו השישי בליגה העונה והשני בשלושת המחזורים האחרונים בדקה ה-73 וסידר לנאפוליטנים שלוש נקודות יקרות מאוד.

שחקני אינטר רודריגו פלאסיו, דייגו מיליטו, פרדי גוארין מאוכזבים. רויטרס
לא מצליחים לנצח. שחקני אינטר/רויטרס

אינטר - פארמה 1:0

לא ברור מה עובר על הנראזורי בזמן האחרון. מאז אותו ניצחון נהדר 1:3 על יובנטוס בחוץ, אינטר פשוט לא מצליחה להתרומם. הקבוצה של אנדראה סטרמאצ'וני כבר עם שלושה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון, מאז אותו ניצחון על הגברת הזקנה. אינטר הפסידה 1:0 בחוץ מול פארמה ונותרה במקום הרביעי עם 28 נקודות, ארבע פחות מיובנטוס.

פארמה עלתה ליתרון בדקה ה-75 אחרי שניקולה סנסונה פרץ בצורה מדהימה מקו חצי המגרש עד למרחק של 16 מטר מהשער ושלח כדור לפינה הקרובה, שחדר פנימה וקבע 0:1 למארחת. סנסונה בן ה-21 הוא שחקן הנבחרת הצעירה של איטליה וברקורד שלו שמונה שנים בנוער ובקבוצת המילואים של באיירן מינכן, בין 2002-2010.

ניקולה סנסונה שחקן פארמה. Claudio Villa, GettyImages
איזה שער ענק. סנסונה/GettyImages, Claudio Villa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully