וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה לא צפוי לאמן את נבחרת ברזיל

יו"ר ההתאחדות אמר שהמחליף של מנזס ככל הנראה יהיה מקומי: "זכינו בחמישה מונדיאלים עם מאמן ברזילאי, לא צריך זר"

מספר ימים אחרי פיטוריו הדרמטיים של מאנו מנזס, נבחרת ברזיל עדיין מחפשת אחר מחליף. על הפרק מספר מועמדים, אולם הערב (שני), כך זה נדמה, יצא מהרשימה השם הנוצץ ביותר - פפ גווארדיולה. נשיא ההתאחדות הברזילאית, חוסה מריה מרין, התבטא בנושא, ואמר כי "יש סיכוי נמוך מאוד שנמנה מאמן זר. זכינו בחמישה גביעי עולם עם מאמנים ברזילאיים, ואני לא חושב שאנחנו צריכים זר".

אם כך, נדמה כאילו המועמדים הנותרים כוללים בעיקר את לואיס פליפה סקולארי (שזכה עם הנבחרת במונדיאל 2002), טיטה ומוריסי רמאליו. "מה שהיה, היה", אמר מרין. "עכשיו אנחנו נאלצים לחשוב על העתיד, זה הזמן לנתח את המועמד האידיאלי שיוליך את הנבחרת".

חוסר הסדר בהתאחדות הברזילאית הגיע גם לעברו של אנדרס סאנצ'ס, מחברי ההנהלה, שנחשב מקורב מאוד למנזס, ולא עודכן בנעשה. "עדיין לא התפטרתי או פוטרתי, אבל מירב הסיכויים שאתפטר", אמר סאנצ'ס. "הפיטורים של מאנו הגיעו ברגע רע מאוד. לא מדובר במשבר, אבל זה יוצר חוסר ביטחון. בעוד כמה ימים תיערך הגרלת גביע הקונפדרציות, ועדיין אין לנו מאמן".

גם שחקן העבר קרלוס אלברטו לא אהב את המהלך, ואמר בנושא: "הייתי יותר מופתע מהפיטורים של מאנו אם לא הייתי ברזילאי, ולא ידעתי כיצד הכדורגל כאן עובד. זה לא מפתיע. אנשים דיברו על זה הרבה זמן, אבל אני לא חושב שהתזמון היה טוב. אני לא מצליח להבין איך מאמן מאבד את המשרה שלו מיד אחרי שניצח את ארגנטינה".

על זהות המאמן שצריך להחליף את מנזס, אמר אלברטו: "אני לא נגד להביא מאמן זר, וגווארדיולה בהחלט יכול היה להיות מועמד, אבל מאמן צריך זמן כדי לעבוד. אם היינו בוחרים מאמן זר מיד אחרי המונדיאל, זה היה בסדר. אי אפשר לעשות דברים ביום אחד. צריך גם לקחת בחשבון ששחקנים ברזילאים לפעמים יכולים להיות קצת מרדנים נגד המאמן שלנו, כך שאני חושב שזה עלול להיות לא נכון למנות מאמן זר. אולי צריך לקחת את זה בחשבון למונדיאל 2018".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully