וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק: "כרמלו אנתוני פשוט סוחף אחריו את כולם"

הניקס מסופקים מהמאזן, בוטחים בכרמלו, מודאגים מהעייפות ומתכוננים לדרבי. דוראנט משיב לתביעה, טרגדיה לקווין מקהייל

- שחקן ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני מול שחקן דטרויט פיסטונס קורי מגטי. Seth Wenig, AP
"אני מרגיש שאם אני מתחיל טוב, כל הקבוצה מתחילה טוב". כרמלו/AP, Seth Wenig

ניו יורק ממשיכה את פתיחת העונה המבטיחה שלה, ואחרי שאתמול (ראשון) הניקס הביסו 100:121 את הפיסטונס, כרמלו אנתוני וחבריו כבר במאזן 3:9. כרמלו המשיך אמש בכושר המרשים שלו, כשקלע 29 נקודות (4 מ-5 מהשלוש), ויותר מזה, מתחיל לסחוב את חבריו ולעורר בהם השראה. כבר בסיום הרבע הראשון היו לו 15 נקודות, עם 6 מ-7 מהשדה, ומשם הקבוצה לא עצרה.

"אני פשוט מנסה לפתוח טוב את המשחק", הודה אנתוני בסיום, "אני מרגיש שאם אני מתחיל טוב, כל הקבוצה מתחילה טוב". המאמן מייק וודסון מחמיא ואומר ש"הוא משחק ברמה גבוהה, ואנחנו כבר לא מופתעים מזה". מרכוס קמבי הוסיף ש"תמיד אמרתי לו, פשוט תתחיל חזק. כשהוא עולה למגרש וזורם, הוא סוחף את הקבוצה אחריו, הוא נותן לכולנו אנרגיה".

ועדיין, אחרי התבוסה ביוסטון, ועם משחק שני ברציפות שבו הניקס סופגים למעלה מ-100 נקודות, בניו יורק יודעים שהרגליים הזקנות (ראשיד וואלאס, מרכוס קמבי וג'ייסון קיד הם רק חלק מהקשישים שמרכיבים את הקבוצה הכי מבוגרת בליגה) לא יוכלו להחזיק בקצב הזה יותר מדי זמן. אומנם אמארה סטודמאייר אמור לחזור בחודש הבא, אבל בינתיים הניקס מדורגת נמוך מאוד בריבאונד התקפה והגנה. "אני חושב שהיינו עייפים בהגנה אחרי המסע בדרכים ורצף המשחקים", אמר ראשיד וואלאס, "טבעי שייגמר הגז אחרי ימים כאלה".

במשחק הבא מצפה לניקס "דרבי" מול ברוקלין, וכרמלו יודע שזה מבחן משמעותי יותר. "אם לא נרים את עצמנו למשחק כזה, אני לא יודע איזה משחק יצליח לעורר אותנו", אמר כרמלו, יליד ברוקלין, "זה קרב פנימי, ניו יורק נגד ברוקלין. עבורי, לחזור הביתה, לשחק שם בפעם הראשונה, זה בהחלט מרגש".

קווין מקהייל. Gerald Herbert, AP
הדבר הכי קשה שיכול לקרות לאב. מקהייל/AP, Gerald Herbert

* קווין דוראנט ממשיך להיאבק בתביעה נגדו, לפיה גנב את הכינוי "דוראנטולה" ממוזיקאי משנות ה-80, מארק דוראנטה. לטענת דוראנטה, הוא החזיק בזכויות לשם, והשתמש בו הרבה לפני שכוכב אוקלהומה סיטי הגיע לליגה. בתגובה, דוראנט טוען שככה האוהדים והתקשורת מכנים אותו לאורך כל הקריירה, ולטענתו, הוא מעולם לא ניסה להרוויח כסף מהכינוי או להשתמש בו. כמו כן, מוסיף דוראנט בכתב ההגנה, ספק אם מישהו אי פעם יתבלבל בינו לבין דוראנטה, עם כל הכבוד לו. KD דורש לבטל את המשפט והחזר הוצאות משפט.

* טרגדיה למאמן יוסטון קווין מקהייל: בתו, סשה מקהייל, מתה בגיל 23 בגלל מחלה. "אנחנו משתתפים בצערם של קווין ולין על האובדן הכואב של בתם היפהפייה סשה", כתב הבעלים של יוסטון לזלי אלכסנדר, "המועדון כולו מרכין את ראשו ומתאבל ביחד עם משפחת מקהייל, ומתפללים למענם". המאמן ייעדר לתקופה לא ברורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully