וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-מכבי תל אביב: קרב קצוות בגביע הטוטו

המוליכה תעניק מנוחה לכמה שחקנים מול סוגרת הטבלה (ג', 20:50, 5+ לייב) ברבע הגמר. כץ הכחיש השמועות על טלקר

one

קפטן הפועל חיפה אייל טרטצקי יעבור מחר צילום MRI בו יתברר מה מצב הקרעים מהם הוא סובל במפשעה והאם הוא סובל מקרעים נוספים לשניים שכבר התגלו. בחיפה מקווים שתוצאות הבדיקה יגלו כי טרטצקי יוכל לחזור בעוד כשבועיים, אלא שהמגן עדיין סובל מכאבים עזים באזור הקרעים ונראה כי יוכל לחזור רק בעוד חודש. בכל מקרה הבהירו בחיפה כי מחליפו של טרטצקי, עדי שלג, מפתיע ומציג יכולת טובה מאוד.

בינתיים בחיפה עסקו אתמול בספקולציות לפיהן להתפטרות של עופר טלקר ממכבי הרצליה יש קשר למצבו של המועדון, דבר שהכעיס את הבעלים יואב כץ שכבר הבהיר להנהלה כי ניר קלינגר נשאר כמאמן. "אף מאמן אחר לא דיבר איתי", אמר כץ לוואלה! ספורט. "וגם אני לא דיברתי עם אף מאמן. ניר הוא המאמן שלנו".

בינתיים בחיפה ממשיכים בהכנות למשחק מחר במסגרת רבע גמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב כאשר קלינגר החליט לתת לכמה שחקנים לנוח, ומהראן לאלה הישאם כיוואן וסטפן דנקוביץ יהיו מחוץ לסגל. קלינגר לא תרגל הרכב היום אך בחיפה מאמינים כי הוא ישנה מעט את ההרכב כדי שלא לעייף את השחקנים לקראת הדרבי ביום ראשון.

הרכב משוער: קאלה דרשלר, גיא ליפקה, אושרי רואש, דושאן ברקוביץ' (דנילו ניקוליץ'), עדי שלג, פביאן סטולר, גיא צרפתי (יוסי דורה), רן אבוקרט, גל אראל (אילן רנקביץ'), קני סייף, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

מכבי תל אביב: מספר שחקנים יזכו למנוחה

שחקני מכבי תל אביב עדיין לא זכו ליום מנוחה אחרי הניצחון הדרמטי 3:4 בשבת ברמת השרון. השחקנים של אוסקר גרסיה התאמנו אתמול והיום וזאת בשל העובדה שמחר (שלישי) תשחק הקבוצה נגד הפועל חיפה בקרית אליעזר במסגרת רבע גמר גביע הטוטו, במשחק הראשון מבין שניים בשיטת בית וחוץ. הגומלין יערך שבועיים לאחר מכן בבלומפילד ובמועדון רואים חשיבות גדולה בעליית שלב במפעל, גם בהיבט המקצועי וגם בהיבט הכספי.

בצוות המקצועי זימנו את כל שחקני הסגל למשחק, אולם בכל זאת המאמן אוסקר גרסיה עשוי לתת למספר שחקנים שלא שיחקו הרבה לאחרונה לפתוח בהרכב. שוער המשנה ברק לוי עשוי לפתוח בין הקורות, כחלק מההכנה שלו לקראת יציאתו של וינסנט אניימה לאליפות אפריקה בינואר. גם עומר ורד, רוברט ארנשו, דור מיכה ורוברטו קולאוטי עשויים לפתוח או להשתלב במהלך המשחק. בין השחקנים שעשויים לקבל מנוחה נמצאים הבלם קרלוס גרסיה, איתן טיבי, מהראן ראדי וגונסאלו גרסיה שכמעט ולא זכו לדקות מנוחה מתחילת העונה. הקבוצה תתכנס מחר בקרית שלום בצהריים ומשם תצא לבית מלון בחיפה, בו תשהה עד מועד המשחק.

מהמועדון נמסר היום כי המגן סטיב גורי שקיבל אישור להמריא לביתו, בכדי להתאושש מאירועי השבוע שעבר, קיבל אישור להאריך את חופשתו עד יום חמישי. גורי היה אמור לנחות היום בישראל, אולם בשל העובדה כי הוא אינו בתוכניות למשחק מחר בחיפה, אושר לו לחזור ביום חמישי והוא אמור לקחת חלק בהכנות לקראת משחק הליגה נגד בני סכנין בשבת בבלומפילד.

הרכב משוער: ברק לוי (וינסנט אניימה), עומר ורד, איתן טיבי, שרן ייני (קרלוס גרסיה), יואב זיו, רפי דהן (שרן ייני), גל אלברמן, דור מיכה, מונס דאבור (רוברט ארנשו), גונסאלו גרסיה, רוברטו קולאוטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully