וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ווסטהאם לאוהדי טוטנהאם: "היטלר בא אליכם"

מערכת וואלה! ספורט

26.11.2012 / 10:27

קריאות אנטישמיות בדרבי בלונדון. אלרדייס: "אם לא שמעתי את זה אני לא יכול לגנות". וילאש בואש: "שלא יאפיל על המשחק"

ספורט 2

שלושה ימים אחרי שאוהדי טוטנהאם הותקפו בדקירות ברומא על ידי אוהדי לאציו, שאף שרו לעברם שירים אנטישמיים, שוב סבל אמש (ראשון) הקהל של הקבוצה 'היהודית' של לונדון מקריאות נאצה. במהלך הניצחון של התרנגולים 1:3 על ווסטהאם בוויט הארט ליין שרו אוהדי הפטישים "ויוה לאציו", "האם אנחנו יכולים לדקור אתכם כל שבוע?" ו-"אדולף היטלר, הוא בא אליכם", כל זאת בנוסף ללחשושי ה-"פססס" שמרמזים לתאי הגזים.

"בואו נהיה ברורים בעניין", כתב ג'ונתן ליו, כתב ה-'טלגרף'. "אנחנו לא מדברים על קומץ של בודדים. חלק משמעותי מהאוהדים של ווסטהאם שהיו באיצטדיון השתתפו בכך. יציע העיתונאים בוויט הארט ליין נמצא 60 מטר מהיציע שלהם, והקריאות משם היו רמות וברורות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סאם אלרדייס מאמן ווסטהאם. GettyImages
"זו הדאגה האחרונה שלי כרגע". אלרדייס/GettyImages

"לא שמעתי את זה", אמר מאמן ווסטהאם סם אלרדייס בסיום. "אני לא שומע מה אוהדים אומרים או עושים בזמן שאני מרוכז באימון משחק כדורגל. הם לא צריכים לעשות דברים כאלה, אבל זו הדאגה האחרונה שלי כרגע. אם לא שמעתי את זה אני לא יכול לגנות את זה, נכון? אני אמסור את דעתי כשאשמע מה קרה שם בעצמי".

אנדרה וילאש בואש אמר: "אני מעדיף שהדברים האלה לא יאפילו על המשחק. אתם מכירים את העוינות בין טוטנהאם לווסטהאם, וכל עוד היא לא מגיעה לטפשות היא יריבות נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully