וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם גברה על ווסטהאם 1:3

מערכת וואלה! ספורט

25.11.2012 / 19:56

דפו (צמד) ובייל הכריעו את הדרבי. בניון הפצוע לא היה בסגל. שכטר פתח והוחלף במחצית ב-0:0 של סוונסי עם ליברפול

ספורט 2

צפו ב-0:0 של סוונסי מול ליברפול

המחזור ה-13 בפרמיירליג יינעל היום עם ארבעה משחקים וביניהם קרב הצמרת הגדול בין שתי הקבוצות שתפסו את הכותרות בממלכה השבוע, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי. איתי שכטר וסוונסי אירחו את ליברפול ונפרדו ממנה ב-0:0, טוטנהאם חזרה למסלול הנצחונות עם 1:3 משכנע על ווסטהאם, ואילו סאות'המפטון סיבכה את ניוקאסל עם 0:2.

שחקן סוונסי איתי שכטר מול שחקן ליברפול דניאל אגר. Stu Forster, GettyImages
נקודה שלא עשתה שירות גדול לאף אחת מהקבוצות. שכטר מול אגר/GettyImages, Stu Forster

סוונסי - ליברפול 0:0

איתי שכטר פתח מחזור שני ברציפות בהרכב של סוונסי, אבל לא הצליח לבוא לידי ביטוי והוחלף במחצית, במשחק בו שתי הקבוצות הצמודות במרכז הטבלה חילקו את הנקודות. ווין ראותלדג' היה לא רחוק מכיבוש בדקה ה-12 מבצע יפה, אבל פפה ריינה הדף את הניסיון שלו לקרן. 12 דקות לאחר מכן גלן ג'ונסון היה קרוב להעלות את האדומים ליתרון, אבל גרהרד טרמל יצא היטב והדף. הקצב הטוב נמשך ובדקה ה-32 גם ראהים סטרלינג הצטרף לרשימת ה"כמעטים" עם הצמדת כדור אדיר למשקוף של הברבורים. שתי הקבוצות ניסו למצוא הכרעה בהמשך, אבל לואיס סוארס נבלם אצל השוער הגרמני פעמיים בהמשך ובצד השני ניית'ן דייר המחליף לא הצליח למצוא את המסגרת וריינה הדף בעיטה חופשית מסוכנת של פאבלו הרננדס.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן ליברפול, ראהים סטרלינג, מול שחקן סוונסי, בן דייויס. tom hevezi, AP
הרעיד את המסגרת בדקה ה-32. סטרלינג/AP, tom hevezi

טוטנהאם - ווסטהאם 1:3

הדרבי הקטן-גדול של לונדון הוא אומנם קרב מרכז טבלה כרגע, אבל עבור אוהדי שתי הקבוצות מדובר בעולם ומלואו. בתום המשחק עקפו התרנגולים את הפטישים בטבלה, והותירו את הסטטיסטיקה העגומה של ווסטהאם בוויט הארט ליין, שם לא ניצחו מאז אפריל 1999. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-44, כשג'רמיין דפו קיבל כדור במרכז המגרש, דהר קדימה, היתל בהגנת הפטישים ובעט נהדר מקצה הרחבה כדי לקבוע 0:1 יפהפה. בדקה ה-58 הכפילה טוטנהאם את התוצאה, כאשר קלינט דמפסי הקפיץ כדור עומק נהדר לגארת' בייל, והוולשי לא התקשה להכניע מתוך הרחבה את יוסי יאסקוליינן. בדקה ה-64 התכבד דפו בשני שלו, הפעם אחרי שארון לנון פרץ והעמיד אותו מול שער ריק. אנדי קרול רק הצליח לצמק בנגיחה בדקה ה-82, אך זה לא הספיק. טוטנהאם קוטעת רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון, יוסי בניון הפצוע לא היה בסגל ווסטהאם.

סאות'המפטון - ניוקאסל 0:2

לסאות'המפטון: אדם לאלנה (34), גסטון ראמירס (60)

צ'לסי - מנצ'סטר סיטי 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully