וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ומנצ'סטר סיטי נפרדו בתיקו 0:0

מערכת וואלה! ספורט

25.11.2012 / 19:55

הופעת הבכורה של רפא בניטס כמאמן הבלוז, הסתיימה בתיקו מאכזב מול האלופה. מנצ'סטר יונייטד נשארה בפסגה. צפו

ספורט 2

המחזור ה-13 בפרמיירליג האנגלית הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם משחק צמרת פנטסטי בפוטנציה, בו אירחה צ'לסי את מנצ'סטר סיטי. אולם, על הדשא, המפגש בין אלופת אנגליה לאלופת אירופה לא הניב כדורגל גדול וסיפק 0:0 מאכזב למדי. רפא בניטס ערך את הופעת הבכורה שלו על הקווים כמאמנה החדש של צ'לסי ולא ביצע שינויים מרחיקי לכת בהרכב לעומת התקופה של קודמו בתפקיד, רוברטו די מתיאו. דווקא מנצ'סטר סיטי הייתה טובה יותר לאיך ערוך מהבלוז, בעיקר במחצית הראשונה, שבה היא הגיעה למספר מצבים קורצים.

צ'לסי התעוררה במחצית השניה אך לא הצליחה למצוא את הרשת של ג'ו הארט. גם פרננדו טורס, החלוץ הספרדי שכיכב תחת בניטס בתקופה המשותפת של השנייים בליברפול, חזר להרכבה של צ'לסי ושיחק 90 דקות, אך שוב לא הצליח לכבוש ולהוות פקטור של ממש בהתקפה של קבוצתו. רוברטו מאנצ'יני נהנה מחזרתו להרכב של וינסנט קומפאני, הבלם והקפטן המצוין, שהציג משחק הגנה משובח ותיסכל את כל ניסיונותיו של טורס להבקיע. יש לציין כי חלק מאוהדי צ'לסי, שלא ממש אהבו את פיטורי של רוברטו די מתיאו, שרקו בוז למאמן החדש ואפילו תלו כרזות בגנותו.

אוהדי צ'לסי נגד המאמן החדש רפא בניטס. Julian Finney, GettyImages
מסתבר שאוהדי צ'לסי לא כל כך מרוצים מהגעתו של המנג'ר החדש/GettyImages, Julian Finney

חלוקת הנקודות לא שירתה אף אחת מהקבוצות ומי שיכולה לחייך בסיום המשחק הזה היא דווקא מנצ'סטר יונייטד, שנותרה במקום הראשון. מנצ'סטר סיטי הייתה חייבת ניצחון כדי לחלוף על פני יריבתה השנואה, אך נותרה במקום השני. צ'לסי נותרה במקום הרביעי עם 25 נקודות, והיא רחוקה חמש נקודות מהפסגה. במחזור הבא תארח צ'לסי את פולהאם לדרבי לונדוני ורפא בניטס ינסה להשיג את ניצחון הבכורה שלו כמאמן הקבוצה. מנצ'סטר סיטי תתארח אצל וויגאן.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן מנצ'סטר סיטי, נאתיה נסטאסיץ', מול פרננדו טורס, שחקן צ'לסי. Julian Finney, GettyImages
מאבק קשה בלונסון. טורס מול נסטאסיץ'/GettyImages, Julian Finney

מהלך המשחק

דקה 1: המשחק יצא לדרך כאשר ברקע אוהדי צ'לסי שרים שירים בגנותו של המנג'ר החדש רפא בניטס.

דקה 14: אחרי דקות של גישושים, צ'לסי הגיע לחצי מצב ראשון כאשר פרננדו טורס קיבל כדור כ-18 מטרים משערו של הארט, אך הכניס כדור עומק חזק מידי לעבור מאטה.

דקה 20: מצב ראשון לסיטי. יא יא טורה מסר ימינה לסבאלטה שהרים כדור למרכז הרחבה היישר לראשו של דויד סילבה, שנגח מעט מעל השער.

שחקן צ'לסי חואן מאטה מול שחקן מנצ'סטר סיטי וינסנט קומפאני. Julian Finney, GettyImages
וינסנט קומפאני מנסה לבלום את חואן מאטה/GettyImages, Julian Finney

דקה 28: סרחיו אגוארו קיבלו כדור כ-17 מטרים משערה של צ'לסי. החלוץ הצליח להשתחרר לבעיטה, אך הגנת המארחים הדפה ברגע האחרון.

דקה 37: חילופי מסירות בין אדין דז'קו לפאבלו סבאלטה הסתיימו בבעיטה של האחרון מ-12 מטרים, אך פטר צ'ך הצליח בקושי להדוף.

דקה 42: עוד מצב נהדר לסיטי. דז'קו הגיע ראשון לכדור שהוגבה לרחבה ונגח לעברו של סרחיו אגוארו. הארגנטיני מצא עצמו לבד מול פטר צ'ך, אך נגח חלש מאוד לידיו של השוער הצ'כי.

דקה 53: צ'לסי פתחה טוב יותר את המחצית השניה וראמירס כמעט הפתיע את הארט בבעיטה מ-18 מטרים, שחמקה מעל השער.

דקה 58: יא יא טורה קיבל כדור כ-25 מטרים משערו של צ'ך. הקשר החליט להמר על בעיטה חזקה מרחוק, השוער הצ'כי הדף לא טוב אך תיקן מיד והרחיק את הסכנה.

דקה 60: הגנת הסיטי התקשתה להרחיק כדור רוחב שהגיע מצד ימין. פרננדו טורס הגיע ראשון לכדור ושלח בעיטה חזקה מאוד אך גבוהה מידי, מעל שערו של הארט.

דקה 77: ג'יימס מילנר שלח כדור עומק לקרלוס טבס המחליף. החלוץ הארגנטיני מצא עצמו בעמדה טובה, אך בעט גבוה מאוד מעל השער.

דקה 85: אשלי קול המגן הצטרף להתקפה וקיבל כדור כ-30 מטרים משערו של הארט. המגן שלח בעיטה אדירה לחיבורים, אך שוער סיטי הדף בקושי לקרן, שמשום מה לא נשרקה.

צ'לסי: פטר צ'ך, ססאר אספיליקווטה, ברניסלב איבונוביץ', דויד לואיז, אשלי קול, ג'ון אובי מיקל (אוריול רומאו, 79), ראמירס, חואן מאטה, אדן הזאר (ויקטור מוזס, 71) אוסקר, פרננדו טורס.

מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט, פאבלו סבאלטה, מתיאה נסטאסיץ', וינסנט קומפאני, אלכסנדר קולארוב, יאיא טורה, גארת' בארי, ג'יימס מילנר, דויד סילבה, סרחיו אגוארו (מריו באלוטלי, 86), אדין דז'קו (קרלוס טבס, 69).

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully