וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "איך יכול להיות שאשקלון רעבה מאיתנו?"

26.11.2012 / 10:00

עוד הפסד ביתי, שוב הגנה רעועה, שוב בירושלים מאיימים: "שחקנים לא רעבים פשוט לא יהיו פה". מעמדו של דרוקר יציב

ג'ייקוב פולן שחקן הפועל ירושלים עם רביב לימונד. ברני ארדוב
איפה ההגנה? ירושלים/ברני ארדוב

"מביך, מכעיס, משפיל, לא מובן". אלו רק חלק מהביטויים שהשתמשו אמש (ראשון) גורמים בכירים בהפועל ירושלים לאחר ההפסד 91:85 לאליצור אשקלון. ההפסד העלה את מאזנה של הפועל ירושלים לארבעה הפסדים בליגה בשבעה מחזורים.

"לא ברור איך קבוצה שעל הנייר הרבה פחות טובה מאיתנו גורמת לנו לספוג 91 נקודות, ועוד בבית שלנו", הוסיפו בירושלים, "אשקלון עברה תאונה בדרך, ואחרי כל המצב הביטחוני שהיה, איך ייתכן שהשחקנים שלהם נראים יותר רעבים?".

בקבוצה מצביעים שוב על ההגנה החלשה ועל האיבודים הרבים של הגארדים כחלק מהסיבות להפסד. אם המצב יימשך בקבוצה לא שוללים שינוי במצבת השחקנים: "אם שחקנים לא יראו שהם רעבים ורוצים לשחק הם פשוט לא יהיו פה", מבהיר גורם בכיר קבוצה. ההנהלה תערוך שיחות עם המאמן, אך עם זאת בקבוצה מבהירים כי מעמדו של המאמן שרון דרוקר יציב.

הפועל ירושלים, כאמור, הציגה משחק הגנה רעוע, שהוציא גם דרוקר מכליו. "איך יכול להיות שאנחנו לא שומרים?", צווח המאמן על שחקניו בחדר ההלבשה. "אנחנו לא יכולים להציג הגנה כזאת".

"כל הסיפור היה ההגנה", אמר דרוקר אחרי המשחק, "לא הסתדרנו עם מה שאשקלון עשתה במשחק וזה חבל, כי אחרי תקופה טובה של שלושה ניצחונות רצופים והגנה טובה לא הצלחנו לשחזר את זה. בעטנו בדלי, כי יכולנו לרכוב על המומנטום מהמשחקים האחרונים. לא עשינו את העצירות הנכונות ולא גמרנו את המשחק, גם בהתקפה וגם בהגנה".

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר. קובי אליהו
"איך יכול להיות שאנחנו לא שומרים?". דרוקר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully