וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס: "הקהל לא השפיע עלי, אני לא מקשיב לו"

מערכת וואלה! ספורט

25.11.2012 / 23:43

המנג'ר הספרדי התעלם מקבלת הפנים הקשה בבכורה בצ'לסי. על ה-0:0 עם סיטי: "לא תוצאה אידיאלית". מאנצ'יני: "היינו רכים מדי"

ספורט 2

לא זו קבלת הפנים לה פילל רפא בניטס במשחק הבכורה שלו בצ'לסי. המאמן הספרדי ספג קריאות בוז מחלק מאוהדי הבלוז, שאף הניפו מספר שלטים בגנותו ומספר שלטים אחרים בעד המאמן היוצא רוברטו די מתאו במהלך ה-0:0 של הכחולים עם מנצ'סטר סיטי הערב (ראשון).

"אני יכול להבטיח לכם שהקהל לא השפיע עלי", אמר בניטס בתום המשחק. "אני לא מקשיב לקהל. אני לא יודע אם הם אמרו משהו או לא, עבורי הדבר החשוב היה להדריך את הקבוצה. אפשר היה לראות על שפת הגוף שלי שפשוט שלטתי במשחק, נתתי הוראות לשחקנים וזהו זה". לאחר שנאמר לו על השלט: "רפא החוצה", אמר בניטז: "כמה אנשים צריך כדי לכתוב שלט? אחד. ואז עוד שניים להחזיק אותו. אם ננצח משחקים, הם יהיו איתנו ויראו שאנחנו מנסים לעשות את הטוב ביותר".

אוהדי צ'לסי נגד המאמן החדש רפא בניטס. Julian Finney, GettyImages
הקהל אמר את דברו. אוהדי צ'לסי נגד בניטס/GettyImages, Julian Finney

על המשחק עצמו אמר הספרדי: "היה משחק קשה נגד קבוצה טובה, לאף אחת מהקבוצות לא היה יתרון ברור על השניה. זו לא תוצאה אידיאלית עבורנו, אבל שמרנו על שער נקי והראנו רוח טובה. ניתן היה לראות שהשחקנים עבדו מאוד קשה בלי הכדור. הדבר החשוב הוא שהם היו מרוכזים במשחק. יש לי את הביטחון שנשחק טוב וננצח משחקים, והקהל יבין שלא ככה תומכים בקבוצה".

בצד השני, גם רוברטו מאנצ'יני היה מדוכדך ואמר בסיום: "איבדנו כאן שתי נקודות. שלטנו במשחק אבל ב-25-30 המטרים האחרונים היינו מאוד חלשים. זו היתה הבעיה. לא קל לשחק נגד צ'לסי, אבל אנחנו צריכים להיות יותר חזקים כשאנחנו מגיעים לקצה הרחבה. היום היינו רכים מדי". על ההחלטה להעניק לסופר-סאב שלו אדין דז'קו את חולצת ההרכב, אמר מאנצ'יני: "קיוויתי שהוא ישחק טוב מההתחלה, כמו שהוא עושה כמחליף. אני חושב שכל השחקנים נתנו היום 100 אחוז. היו גם דברים חיוביים - לא הפסדנו, התאוששנו אחרי המשחק מול ריאל מדריד, הדבר היחיד שחסר היה המסירה האחרונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מנג'ר צ'לסי רפא בניטס. Sang Tan, AP
בסופו של דבר הוא משתדל לא להתרגש מהבכורה הקשה. בניטס/AP, Sang Tan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully