וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ניצחה 0:1 את ליל ונצמדה לפ.ס.ז'

ג'ורדן איוו נגח את שער הניצחון והציב את התכולים במקום השני. ליון הובסה 3:0 בטולוז, וויסאם בן ידר כיכב עם צמד ובישול

המחזור ה-14 בליגה הצרפתית הצמודה הגיע הערב (ראשון) לסיום עם המשחק המסקרן בין מארסיי לליל, בו ניצחה מארסיי 0:1 ונדבקה לפריס סן ז'רמן בפסגה עם 26 נקודות. עוד לפני כן התקיימו שני משחקים: האלופה מונפלייה ניפצה רצף של שלוש תוצאות תיקו והשיגה 0:1 יקר על בורדו כדי לברוח מהתחתית, בעוד ליון הובסה בטולוז 3:0 ופספסה הזדמנות לתפוס את המקום הראשון.

ג'ורדן איוו שחקן מארסיי חוגג שער. רויטרס
לא נותן לפריס סן ז'רמן לברוח. ג'ורדן איוו/רויטרס

מארסיי - ליל 0:1

שתיים מהאלופות של השנים האחרונות נפגשו בסטאד ולודרום והתרחקו זו מזו בחלק העליון של הטבלה, כשמארסיי נצמדה לפריס סן ז'רמן בפסגה עם 26 נקודות ואילו ליל הפסידה בפעם השנייה ברציפות ונותרה עם 20 במקום התשיעי. ג'ואי בארטון סיים את עונש ההרחקה ופתח לראשונה העונה בהרכב מארסיי בליגה (שיחק כבר בליגה האירופית) וכמובן ספג כרטיס צהוב במחצית ראשונה די אלימה, בסיומה הורחק פלורן בלמון האורח. מארסי ניצלה זאת מיד עם פתיחת המחצית השנייה, אחרי מבצע קבוצתי נהדר. מתיו ולבואנה ביצע דאבל פס פנטסטי באגף השמאלי עם המגן ז'רמי מורל, הגביה לרחבה ושם ג'ורדן איוו ניצב על קו החמש ונגח לרשת של מיקאל לאנדרו. מארסיי מתאוששת אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות.

סלומון קאלו שחקן ליל לפני מתיו ולבואנה שחקן מארסיי. רויטרס
ליל לא מצליחה להתרומם. סלומון קאלו לפני מתיו ולבואנה/רויטרס

טולוז - ליון 0:3

וויסאם בן ידר - אחת מתגליות העונה בליגה הצרפתית - כבש את השערים השמיני והתשיעי שלו, בישל אחד נוסף והעניק לסגולים-לבנים ניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים ברציפות. החלוץ בן ה-22 כבש בדקות 50 ו-87, בישל לאטיין קאפו בדקה ה-90 וטולוז סיימה עם ניצחון מרשים. ליון, שהפסידה בפעם השנייה העונה, הייתה מטפסת למקום הראשון אם הייתה צוברת שלוש נקודות, אבל רשמה משחק חוץ חמישי ברציפות ללא ניצחון וככה אי אפשר לזכות באליפות.

מונפלייה - בורדו 0:1

האלופה הצרפתית שהתייצבה למשחק כשהיא מעל הקו האדום רק בזכות הפרש שערים על פני זה של סושו, השיגה שלוש נקודות חשובות לעיני 16,400 צופים בסטאד דה לה מוסון. רמי קאבלה ניצל בישול של רומן פיטו בדקה ה-69 כדי לכבוש את השער היחיד במשחק. האורחים פספסו הזדמנות לעלות לפחות זמנית למקום הראשון בטבלה.

שחקן טולוז, וויסאם בן ידר, לפני שחקן ליון, מילאן בישבאץ. רויטרס
משחק חלומי. וויסאם בן ידר לפני מילאן בישבאץ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully