וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רועי בקל כבש, בן שהר סחט פנדל

קשר אלקי הבקיע לראשונה העונה ב-1:1 מול נאה סלאמינה, חלוץ הרטה פתח לראשונה ב-0:4 על אווה. ניצחון למליקסון

אחרי שכבש שני שערים בשני המחזורים האחרונים כמחליף, בן שהר פתח היום (ראשון) בהרכב הרטה ברלין לראשונה מאז שהגיע אליה בקיץ וגם השלים 90 דקות. הקבוצה מבירת גרמניה הביסה 0:4 את ארצבריג אווה מהתחתית בחוץ במחזור ה-13 בבונדסליגה2, כשהחלוץ הישראלי סוחט את הפנדל שהוליך לשער השלישי.

אדריאן ראמוס כבש כבר אחרי דקה ופטר נימאייר הכפיל בדקה השמינית כדי לקבוע 0:2 מהיר להרטה. 11 דקות בתוך המחצית השנייה שהר הוכשל על ידי ניקלאס הופלר המארח ורוני בעט את הפנדל פנימה. סמי אלאגי המחליף קבע 0:4 בדקה ה-74. בעקבות הניצחון הרטה שמרה על המקום השני, שמוליך בתום העונה לבונדסליגה. לקבוצה של שהר 32 נקודות, שתיים פחות מהמוליכה בראונשוויג ואחת יותר מלקייזרסלאוטרן השלישית.

בן שהר שחקן הרטה ברלין מול פלוריאן קרינגה שחקן סט פאולי. Matthias Kern, GettyImages
המעמד שלו בעלייה מתמדת לאחרונה. שהר/GettyImages, Matthias Kern

*** גיא אסולין זכה היום (ראשון) לרגע נוסטלגי, כשעלה לשחק במדי קבוצתו הנוכחית ראסינג סנטאנדר במשחק החוץ שלה במיניאסטדי, מול ברצלונה ב', בה עשה הקשר הישראלי את צעדיו הראשונים באירופה. התוצאה הייתה פחות נחמדה עבור אסולין וחבריו. הקשר עלה מהספסל בדקה ה-40, כשקבוצתו הייתה בפיגור 2:0, בדרכה לתבוסה 4:1. אסולין ניסה לתקוף והיה פעלתן במחצית השנייה, אבל לירוקים-לבנים לא הייתה תשובה ליכולת האדירה של ג'רארד דאולופאו בן ה-18, שכבש צמד עבור בארסה. בעקבות ההפסד השלישי ברציפות שלה, נותרה סנטאנדר מתחת לקו האדום.

*** רועי בקל כבש את שער הליגה הראשון שלו העונה במדי אלקי לרנקה, שסיימה ב-1:1 עם נאה סלאמיס. בקל שיחק 90 דקות ומצא את הרשת בדקה ה-48, כשגם ניסו קפילוטו השלים משחק מלא בשורות אלקי.

*** ליאור רפאלוב פתח בהרכב קלאב ברוז' והוחלף בדקה ה-54, בניצחון 0:1 על שרלרואה של מתן אוחיון (90 דקות). ביורן ולמינקס כבש בדקה ה-53 את שער הניצחון, במשחק בו הורחק שחקן מכל קבוצה וקרלוס באקה הקולומביאני החמיץ פנדל לברוז'.

*** מאור מליקסון השלים 90 דקות בהרכבה של ויסלה קרקוב, שניצחה 1:2 את רוך חוז'וב בחוץ מצמד של לוקאש גרגולה. בזכות הניצחון עלתה ויסלה למקום השמיני בטבלה עם 18 נקודות אחרי 13 מחזורים.

*** דן מורי לא שותף בניצחון הגדול של ויטסה ארנהם 1:2 על פ.ס.וו איינדהובן בחוץ. שלוש הנקודות שהיא צברה, קירבו את ויטסה כדי שתי נקודות בלבד מפ.ס.וו, שמוליכה את הטבלה.

*** אליניב ברדה, שכבש ביום חמישי בליגה האירופית, ישב על הספסל ב-1:1 של גנק מול לובן, ולא שותף. קבוצתו הבלגית של ברדה מטפסת למקום הרביעי בליגה.

*** עמרי קנדה לא נכלל בסגל של אסטרה פלוישטי, שהביסה במשחק הצמרת את פנדורי 1:4 ועלתה למקום השני בטבלה.

*** ידין זריס ישב על הספסל ולא שותף ב-1:1 של אויפשט מול דיוסגיור במסגרת הליגה ההונגרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully