וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "אני רוצה לשחק, אבל מבין את המצב"

קשר סלטיק התייחס לספסולו המתמשך ולמשחק הקריטי מול ספרטק באלופות, בו הוא צפוי לפתוח: "הכל תלוי בנו עכשיו"

סלטיק אומנם הפסידה אמש (שבת) 1:0 לאינברנס, מה שאיפשר לחבורת הצמרת להתקרב אליה, אבל אפשר להבין את ה'בויס', שהראש שלהם נמצא לחלוטין כבר מעכשיו במשחק המכריע ביום רביעי הבא, בליגת האלופות מול ספרטק מוסקבה. במשחק המקביל במחזור האחרון בבית, בנפיקה תתארח בקאמפ נואו אצל ברצלונה והסקוטים, שמגיעים למשחק בשוויון נקודות עם הפורטוגלים, יודעים שיש להם סיכוי טוב מאוד לעלות לשלב הבא.

מי שצפוי לפתוח בהרכב סלטיק במשחק הזה הוא בירם כיאל. הקשר הישראלי מתחיל לחזור לעניינים אחרי הפציעה הארוכה אותה עבר ולאור העובדה שויקטור וואניימה מורחק, כיאל אמור לקבל את הצ'אנס במקומו: "ויקטור שחקן חשוב, שעושה עבודה מצוינת. יש לנו סגל גדול וכל אחד צריך לתרום את חלקו. הראנו את זה נגד ברצלונה", אמר כיאל.

קשר סלטיק בירם כיאל מול חלוץ ברצלונה ליאונל מסי. Jasper Juinen, GettyImages
כיאל וסלטיק ינסו לנצח ויקוו לעזרה ממסי וברצלונה/GettyImages, Jasper Juinen

הקשר המשיך: "ברור שכל אחד רוצה לשחק, אבל אני לא מאוכזב שאני על הספסל, כי אני מבין את המצב. אני צריך להוכיח את עצמי ולעשות את המיטב כדי לעזור לקבוצה. חזרתי מהפציעה והיה לי מקום בהרכב, אבל אז נפצעתי שוב, ככה שעדיף שאהיה כשיר לגמרי כשהמנג'ר יצטרך אותי".

לקראת המשחק מול ספרטק אמר כיאל: "זה יהיה עוד משחק גדול עבורנו, סוג של גמר גביע ואנחנו נשחק על תוצאה. שום דבר לא חשוב במשחק הזה חוץ מהתוצאה הסופית. האוהדים יעזרו לנו, הם תמיד מפתיעים לטובה והם הטובים בעולם. מול ברצלונה הם היו מדהימים ועכשיו הכל תלוי בנו, למרות שאם בנפיקה תנצח, אין לנו מה לעשות. ננסה לשים את עצמנו במצב הטוב ביותר שנוכל".

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully