וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "שחקנים עוזרים לי, אני יודע מה צריך לעשות"

הפורוורד של קליבלנד סיפק בהפסד למיאמי את משחקו הכי טוב העונה עם 15 נק'. הלייקרס מצאו פתרון לבעיות בהתקפה?

עומרי כספי לא האמין שזה קורה לו. קליבלנד הייתה כל כך קרובה לניצחון חוץ מרשים הלילה (בין שבת לראשון) על האלופה מיאמי והפורוורד הישראלי צלף שיא עונתי של 15 נקודות ב-15 דקות בלבד, כולל 4 מ-4 לשלוש. אלא שלהיט יש לא רק את השלישייה הגדולה, השנה יש להם גם את ריי אלן, שניצח משחק או שניים במו ידיו לאורך הקריירה. שבע נקודות רצופות של אלן, האחרונות של מיאמי במשחק, כולל שלשה מכרעת עם 18.2 שניות על השעון, סידרו למיאמי 108:110.

הסל המכריע של אלן הגיע מאסיסט של לברון ג'יימס, שמתחבר מצוין לצלף החדש שלו: "הוא מוסר נהדר", החמיא אלן לקינג ג'יימס, "הוא תוקף כל המשחק ואני רק מנסה לקרוא נכון את המחשבות שלו". ג'יימס עצמו בחר בהקבלה מעניינת: "אני יכול להיות הטום בריידי של המהלכים שלנו כל הזמן", הוא אמר, כשהוא משווה את עצמו לקוורטרבק הכוכב של ניו אינגלנד פטריוטס, "איכשהו, הכדור בסוף תמיד אצלי ואני מוצא את ריי. זו הייתה קליעה גדולה".

עומרי כספי שחקן קליבלנד קאבלירס מתחבק עם לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. GettyImages
עכשיו זה נראה הרבה יותר טוב מבחינתו האישית. כספי וחבר/GettyImages

בצד המפסיד, אמר עומרי כספי לאחר המשחק: "הם עשו מהלכים גדולים ואנחנו מאוד מתוסכלים, אבל אין מה לעשות עכשיו. צריך להמשיך הלאה, זה הפסד כואב מאוד. המשחק היה לנו ביד, אבל צריך לשכוח מזה. במשחקים האחרונים היינו טובים וצריך להמשיך ככה. שחקנים עוזרים לי, אני יודע מה אני צריך לעשות. השחקנים עושים עבודה גדולה ומוצאים אותי במקומות הנכונים".

המאמן ביירון סקוט הוסיף: "השחקנים הראו אמון אומץ, אבל הדברים הקטנים הורגים אותנו, בעיקר בסיום המשחקים. עשינו כמה שטויות בסוף, שעלו לנו במשחק".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס מול דהנטי ג'ונס שחקן דאלאס מאבריקס. רויטרס
גיבורים לא צפויים. בריאנט/רויטרס

מי שחגגה ניצחון הלילה ועוד ניצחון חוץ ראשון העונה, הייתה לוס אנג'לס לייקרס, שהביסה 89:115 את דאלאס. מלבד 19 נקודות של קובי בריאנט, הקבוצה מהוליווד קיבלה מנה דומה גם משני גיבורים לא צפויים בדמות מטה וורלד פיס ואנטואן ג'יימסון.

המאמן מייק ד'אנטוני אמר בסיום: "מטה שיחק נפלא ואין סיבה שהוא לא יעשה את זה. הנענו את הכדור טוב וזה סידר לנו עשר שלשות". ג'יימסון הוסיף: "יש לנו המון כלים בהתקפה ואנחנו צריכים לנצל אותם. לא עשינו את זה קודם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully