וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: "חייבים לשנות את השיטה"

25.11.2012 / 9:30

שחקנים בעכו חוששים מהמומנטום השלילי אחרי התיקו מול הפועל חיפה. גורש: "חיפה הייתה עדיפה, התיקו מספק אותנו"

הפועל עכו המשיכה אתמול (שבת) את התקופה הלא טובה שבה היא נמצאת והשלימה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. מלבד העובדה שהיא סיימה ב-0:0 מול הפועל חיפה, היא פשוט לא הייתה טובה, לא הגיעה להזדמנויות, ולמזלה פנדל של יובל אבידור הוחמץ וכך היא סיימה לפחות עם נקודה. הקבוצה של שמעון הדרי נמצאת אמנם במקום השביעי, אבל בשבועות האחרונים חווה ירידה משמעותית ביכולת, ולא מעט חששות נשמעים השבוע לגבי האפשרות שאם ההידרדרות תמשיך, היא תסתבך בתחתית, כפי שצפו בתחילת העונה.

"הקבוצה לא משחקת טוב", הסביר אחד השחקנים. "זה מאוד בולט, ובעיקר בולט שאנחנו כמעט ולא מגיעים למצבים. במצב הנוכחי חייבים לשנות את השיטה ולשחק עם חלוץ נוסף. הקשרים לא מזינים את קדוסי בכדורים, וככה יהיה קשה להבקיע שערים". מי שבכל זאת גרפו מחמאות בעקבות ההופעה נגד חיפה היו אימורו לוקמן, אמייה טגה ודודו גורש שהצילו את הקבוצה מספיגת הפסד רביעי העונה.

דודו גורש שוער הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
"לא יודע אם היה פנדל, מזל שהכדור היה בחוץ". דודו גורש מול הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

גורש עצמו התייחס בסיום לשריקת הפנדל, ואמר לוואלה! ספורט: "אני לא יודע אם היה פנדל. לאלה רץ לעברי ונתקע בי. השופט שרק, אבל המזל שהכדור היה בחוץ". על המשחק עצמו אמר הקפטן של עכו: "אנחנו יוצאים עם רגשות מעורבים. חיפה הייתה עדיפה עלינו, אבל מצד שני הגענו כדי לנצח ולבסס את עצמנו במרכז הטבלה ובסופו של דבר התיקו הזה מספק אותנו".

על העובדה שעכו נאלצת לא לשחק ברצף אחרי שבשבוע שעבר משחקה בוטל, וזה המשיך את הפערים הגדולים ממחזור למחזור, אמר גורש: "זה בהחלט משפיע שלא משחקים ברצף. אנחנו בכל פעם מנסים להיכנס לכושר משחק ולייצר מומנטום, אבל אז יוצא שמשחקים שבוע כן ושבוע לא, וזה לא אידיאלי. עברנו את התקופה הזו, ואני מקווה שמכאן רק נרוץ קדימה".

על דרכה המאכזבת של עכו בשבועות האחרונים, הוסיף גורש: "צריך לזכור שהפסדנו נקודות נגד באר שבע בדקה ה-94, ואם היו לנו את שתי הנקודות הללו, זה היה נראה אחרת. אנחנו נמצאים בסוג של פרשת דרכים, ואם בשבועיים או שלושה הקרובים נצבור נקודות, נלך לקראת החלק העליון בטבלה, אבל אם לא, אנחנו עלולים לשקוע למטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully