וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-קרית שמונה: זו שעולה וזו שיורדת

קשטן מחפש ניצחון שלישי ברציפות מול האלופה המאכזבת (א', 20:50, ספורט1). גלבאן בספסל, מזרחי הצעיר בהרכב הצפוניים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* גם בעונה שעברה אירחה בני יהודה את קרית שמונה בשכונת התקווה. זה הסתיים בניצחון חוץ של הצפוניים, 0:1 משער של שיר צדק, בדרך לאליפות היסטורית.

* בעונה שעברה הסתיימו כל שלושת המשחקים בין הקבוצות בתוצאה 0:1 (קרית שמונה ניצחה פעמיים).

* 12 משחקים נערכו בין הקבוצות במסגרת ליגת העל. בני יהודה עם ארבעה ניצחונות, קרית שמונה עם חמישה. שלושה נוספים הסתיימו בתיקו.

קשר בני יהודה פדרו גלבאן עובר את קשר מכבי תל אביב דור מיכה. ברני ארדוב
שוב בספסל. גלבאן/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

בני יהודה:

דרור קשטן וחניכיו מגיעים למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים, בהם כבשו ארבעה שערים ולא ספגו. הזהובים ינסו להמשיך במומנטום החיובי, במגרש המיתולוגי בשכונת התקווה, לשם חוזרת הקבוצה באופן חד פעמי העונה, בשל שזרוע החורף בבלומפילד.

בקבוצה צלחו בשלום את ימי המלחמה בדרום, כאשר כל חמשת הזרים התאמנו כרגיל ולא הראו כל חשש בעקבות ההידרדרות המצב הבטחוני. המאמן צפוי לערוך שינוי אחד בהרכב, לעומת ה-11 שפתחו בנצחון נגד מכבי תל אביב בשבוע שעבר, כאשר אור ברוך שהחלים מפציעה, יפתח במקומו של אמיר עגייב. ברוך יתופקד כחלוץ בודד, כאשר ננאד מרינקוביץ' ישחק באגף ימין בקישור.

קשטן ימשיך גם הפעם במערך של שלושה בלמים, כאשר גל כהן שסובל משבר בכף ידו צפוי לעלות לשחק עם חבישה מיוחדת ועם סד שמקבע את כף היד. כהן אף עשוי לקבל זריקה הרדמה באיזור הפציעה, בכדי להקל על הכאב. המגן איציק עזוז התאמן השבוע באופן חלקי, בשל הפציעה בבוהן רגלו ואינו כשיר למשחק. ליאור ברגיג הצעיר ימשיך לקבל אשראי בעמדת המגן הימני. פדרו גלבאן שנכנס כמחליף בשבוע שעבר, ימשיך להמתין גם הפעם להזדמנות מהספסל. מהנהלת הקבוצה נמסר כי מנויי שער 2 בבלומפילד יושבים בשער 1 באצטדיון בשכונה ומנויי שער 13 באצטדיון בלומפילד יושבים בשער 3. בעלי מנוי תא זהב (שער 1) בבלומפילד יושבים בתא כבוד (שער 2).

עירוני קרית שמונה

בקרית שמונה נעלו את ההכנות לקראת משחק החוץ מול בני יהודה, בו תנסה הקבוצה הצפונית להשיג שלוש נקודות שיהיו משמעותיות מאוד עבורה. אצל הכחולים מבינים כי הפסד נוסף יכול לגרום ללחץ גדול יותר ממה שקיים עכשיו ולהוסיף לתחושת האכזבה והחשש שגם כך קיימת בקבוצה. בפן המקצועי, ברק בכר ייאלץ להתמודד עם עזיבתו של החלוץ לאסלו לנצ?ה, שעזב בעקבות בקשתו המצב הבטחוני בישראל.

עזיבתו מותירה את הקבוצה עם שני חלוצים בלבד: שמעון אבוחצירא ואחמד עאבד. נראה כי מחר יפתח בכר עם אבוחצירא בחלוץ בודד. יחד עם זאת, גם הקשר רביד גזל קיבל הודעה כי הוא נותר מחוץ לסגל, אך מסתמן כי מדובר בהחלטה על רקע מקצועי בלבד. על פי התרגול המסכם, נראה כי מי שיקבל את הקרדיט לראשונה הוא אופיר מזרחי, שחקנה של קבוצת הנוער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ננאד מרינקוביץ' שחקן בני יהודה (אמצע) עם חבריו. ברני ארדוב
מגיעה במומנטום מצוין. בני יהודה חוגגת/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

בני יהודה - אור ברוך

בני יהודה כבשה אמנם ארבעה שערים בשני הניצחונות האחרונים שלה, אולם העובדה שהקבוצה משחקת ללא חלוץ טבעי בלטה מאוד לעין. ברוך חוזר אחרי היעדרות של מספר שבועות וקשטן יוכל להנות סוף סוף מחלוץ רחבה אמיתי בהרכב. החלוץ הצעיר מסומן כאחת מהבטחות הנבחרת הצעירה לקראת היורו שיערך בקיץ הבא ועד אז מקווים בבני יהודה, לקבל ממנו תפוקה עוד העונה.

קרית שמונה - שמעון אבוחצירא

החלוץ מרגיש בכל רגע את כובד האחריות שמוטלת לו על הכתפיים. כידוע, קרית שמונה נמצאת בעיצומה של תקופה לא טובה ובצוות מצפים מהחלוץ להיות אחד מהשחקנים שיצליח להוציא אותה ממנה ויוציא אותה לדרך חדשה. עם עזיבתו של לנצ?ה, נותר אבוחצירא חלוץ בודד במערכה של קרית שמונה מחר. כשכל התקפת הקבוצה תהיה מוטלת עליו, ייאלץ אבוחצירא לסחוב את הכחולים קדימה ובעיקר לדאוג שגם למצבים שהקבוצה תיצור תהיה רגל מסיימת.

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
חייב להוכיח את עצמו כחלוץ יחיד. אור ברוך/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, ליאור ברגיג, אביב חדד, גל כהן, סארי פלאח, כפיר אדרי, עוז ראלי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה, ננאד מרינקוביץ', אור ברוך.

קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, איציק כהן, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', אופיר מזרחי, דרקו טאסבסקי, אדריאן רוצ?ט, סינטאיהו סלליך, שמעון אבוחצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully