וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי לין: "הניקס? אני מרוכז רק בהצלחת יוסטון"

רכזה של הרוקטס קלע 13 נקודות בניצחון קבוצתו מול האקסית. פאו גאסול: "לא זוכר מתי קרה שלא שיחקתי ברבע האחרון"

ניו יורק ניקס הגיעה הלילה (שישי) לטקסס עם מאזן מעולה של 2:8 ופגשה את ג'רמי לין, הרכז שפרץ במדי הקבוצה בעונה שעברה, אך עבר בקיץ ליוסטון. לין, לא נתן את אחד ממשחקיו הטובים בקריירה מול האקסית, אך קבוצתו בהחלט כן. הרוקטס הביסו את הניקס 103:131 במשחק שבו להט ג'יימס הארדן שהגיע מאוקלהומה בקיץ, עם 33 נקודות ו-10 אסיסטים. פרנסונס עזר לו עם 31 נקודות עבור הרוקטס.

"אני לא חושב על מה שקרה בניו יורק ולמה עזבתי". התייחס לין לקבוצתו הקודמת בסיום המשחק מול האקסית והוסיף: "אני רוצה להמשיך ולגלות יציבות ולהשתפר ממשחק למשחק. אני רוצה לתת את הכל בכל משחק כדי שהקבוצה שלי תנצח".

לין קלע 13 נקודות בניצחון קבוצתו הלילה ומסר רק שלושה אסיסטים, אך מאמנו ביוסטון, קלווין סאמפסון החמיא לו: "אני חושב שזה היה אחד ממשחקיו הטובים של ג'רמי. הוא תקף את הסל והיה תכליתי והיה טוב לראות את זה".

ג'רמי לין יוסטון רוקטס מול טייסון צ'נדלר ניו יורק ניקס. Scott Halleran, GettyImages
לא ספר את האקסית. לין הלילה/GettyImages, Scott Halleran

מה יהיה עם הלייקרס? גם עם מאמן חדש על הקווים הקבוצה של מייק דאנט'וני לא מצליחה לנצח בחוץ, והלילה היא הפסידה לממפיס החזקה 106:98.

המאמן האיטלקי של הלייקרס ניסה להסביר את ההפסד והתייחס ליכולת של הקבוצה שלו: "אנחנו צריכים להיכנס לקצב גבוה בהתקפה. שיחקנו לא רע בהתקפה, אבל אנחנו צריכים לשמור על הקצב לאורך כל המשחק ואנחנו לא שם עדיין".

המשחק הזה היה מפגש מעניין בין האחים גאסול. אך בעוד שמארק גאסול כיכב עם 14 נקודות ו-39 דקות משחק, האח הגדול פאו היה חלש מאוד, קלע רק שש נקודות ולא שיחק ברבע הרביעי. פאו, שבנובמבר הגיע ל-15 אלף נקודות בקריירה שלו, התבקש להתייחס למיעוט הדקות שקיבל ואמר בסיום המשחק: "זו לא ההחלטה שלי. אני מקצוען, כאשר קוראים במספר שלי אני עולה ונותן את הכל. אני לא חושב שזה קרה לי שלא שיחקתי ברבע האחרון".

בצד השני, ז'אק רנדולף ניסה להסביר איך הצליחה קבוצתו לגבור על ל.א החזקה: "אנחנו רק התרכזנו באיך לעצור אותם בצבע. כולם עשו מאמץ בצבע הלילה, לקחנו ריבאונדים ולא נתנו להם לקחת יותר מידי ריבאונדים בהתקפה. זה היה מאמץ קבוצתי נהדר".

דוויט הווארד לוס אנג'לס לייקרס מול מאריס ספייטס ממפיס גריזליס. Lance Murphey, AP
רק שבע נקודות שלו הלילה. דוויט הווארד/AP, Lance Murphey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully