וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: הארי רדנאפ מונה למנג'ר קווינס פארק ריינג'רס

אחרי פיטוריו של מארק יוז, המנג'ר האנגלי הוותיק שב לעמוד על הקווים וינסה להציל את נועלת הפרמיירליג: "אני מתרגש"

אחרי שכמעט קיבל את המינוי לעמדת מאמן נבחרת אנגליה לפני יורו 2012, אולם הפסיד במירוץ לתפקיד לרוי הודג'סון, חוזר הארי רדנאפ לעמוד על הקווים בפרמיירליג ויעשה זאת שוב בלונדון, עבור קווינס פארק ריינג'רס, שמינתה אותו היום (שבת) לתפקיד.

אמש פיטרה ק.פ.ר, שנועלת את טבלת הליגה האנגלית עם מאזן עלוב במיוחד של ארבע נקודות ב-12 משחקים (הפתיחה השנייה הכי גרועה בתולדות הפרמיירליג), את מאמנה מארק יוז ובמהרה מצאה לו מחליף בדמות רדנאפ המנוסה, שפוטר מטוטנהאם ביוני האחרון ושימש עד כה כיועץ של קבוצת בורנמות' מהליגה הראשונה (השלישית באנגליה), בה סיים את קריירת המשחק והחל את קריירת האימון שלו ב-1983.

המנג'ר הבריטי הוותיק, בן ה-65, עבר בקריירה תחנות רבות וזו תהיה המשרה השלישית שלו בלונדון, שם מלבד טוטנהאם הוא הדריך גם את ווסטהאם בין השנים 1994 ל-2001. לאחר שעזב את הפטישים בתחילת המילניום, זיגזג רדנאפ בין שתי היריבות הגדולות של דרום אנגליה, פורטסמות' (שם אימן בשנים 2002-2004 ושוב ב-2005 עד 2008) וסאות'המפטון, אותה הוביל ב-2004/05. המאזן שלו לאורך הקריירה עומד על 520 ניצחונות ב-1,274 משחקים על הקווים (40.82 אחוזי הצלחה).

"אני מאוד מתרגש לחזור לאמן ומחכה להוביל את קווינס פארק ריינג'רס", אמר רדנאפ בתגובה למינוי. ההסכם בין הצדדים הוא לשנתיים וחצי ורדנאפ יוכל לצפות בקבוצתו החדשה, עדיין מהיציע, כבר היום במשחקה באולד טראפורד מול מנצ'סטר יונייטד. "דיברתי עם בעלי הקבוצה והם סיפרו על התוכניות שלהם, כך שהרגשתי שזו הזדמנות שאני לא יכול לסרב לה", הוסיף רדנאפ, "אני כבר מחכה להתחיל בעבודה. יש לקבוצה שלנו הרבה איכות, אבל משום מה זה לא התחבר מתחילת העונה".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully