וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני שיאי ישראל לנבו באל' אירופה בבריכות קצרות

השחיין ניפץ שיאים ב-200 פרפר (עלה לגמר מהמקום ה-6) וב-100 מעורב אישי (עלה לחצי הגמר). חצאי גמר לברנע וגמבורג

גם ביום התחרויות השלישי, השחייה הישראלית ממשיכה לקצור הצלחות באליפות אירופה בבריכות קצרות, הנערכת בימים אלה בצרפת. אחרי שאמש זכו גיא ברנע בכסף וגל נבו בארד, זינקו הבוקר (שבת) צמד השחיינים הבכירים, לצד מספר שחיינים ישראלים נוספים, לתחרויות המוקדמות בשלל מקצים.

נבו היה הישראלי הבולט בבריכה הבוקר, כשקבע צמד שיאים ישראלים והעפיל לגמר ב-200 פרפר ולחצי הגמר ב-100 מטרים מעורב אישי. במוקדמות משחה הפרפר, ממנו העפילו שמונה מתחרים ישירות אל הגמר, קבע נבו את הזמן השביעי בטיבו, 1:54.72 וניפץ את השיא הלאומי הקודם, שהיה שייך לו גם כן, ב-77 מאיות. נבו הוא הישראלי הראשון שיורד מ-1:55.00 במרחק הזה ובשל העובדה ששלושה הונגרים סיימו לפניו (כולל לאסלו צ'ה, שכהרגלו סיים ראשון) ורק שניים יכולים להיות בגמר, הוא התקדם מקום אחד ועלה לגמר שייערך הערב מהמקום השישי.

במשחה ל-100 מטרים מעורב אישי נבו שבר שיא נוסף, כשקבע 53.91 והיה לישראלי הראשון שיורד מ-54 שניות במרחק זה. גם במקרה הזה השיא הקודם היה שייך לנבו עצמו והוא שיפר אותו ב-29 מאיות. התוצאה שלו במקרה הזה הספיקה למקום השישי הכללי בדרך לחצי הגמר.

ברנע, שכיכב כאמור אמש, עשה את המלאכה גם היום עם המקום התשיעי הכללי והעפלה לחצי הגמר במשחה ל-100 מטרים גב. הישראלי סיים בזמן של 52.29, כשמי שמצטרף אליו בחצי הגמר הוא דוד גמבורג, שסיפק 52.43 מצוין ועלה מהמקום ה-12 הכללי באותו משחה. אלון מנדל קבע במוקדמות ל-100 גב 53.72 וסיים במקום ה-28 ואילו תומר זמיר הצעיר דורג 35, עם זמן של 54.49.

שחייה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully