וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: בני הרצליה בקאמבק של השנה

אחרי פיגור 19:14, ערן אברמוביץ' הוביל את קבוצתו למהפך מול סביון, 33:35. עוד במחזור ה-7: ניצחון ראשון לרמת השרון

שלושה משחקים נערכו היום (שישי) במסגרת המחזור ה-7 בליגת ווינר, שנפתח כבר ביום שני ב-26:26 הנהדר בין מכבי תל אביב לאלופה מכבי ראשון לציון. הפועל ראשון לציון שמרה על מאזן מושלם עם 12:43 על מכבי ארזים רמת גן, סוגרת הטבלה. המשחק בין קרית מוצקין לנס ציונה נדחה בשל גיוס שלושה שחקני נס ציונה. רמת השרון השיגה את ניצחון הבכורה שלה העונה במפגש התחתית מול גלעד מאור ועירוני רחובות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ריצה של 0:5 בסיום. ערן אברמוביץ'/מערכת וואלה, צילום מסך

בני הרצליה – א.ס סביון 33:35

האורחת פתחה נהדר והוליכה ברוב שלבי המחצית, שהגיע בשיאו לחמישה שערים. אבל אז הרצליה התחילה לשמור, השוותה ל-20:20 והפכה ל-21:22 כעבור שלוש דקות. המשחק המשיך במהפכים. סביון השוותה ל-25:25 וחזרה להוביל 27:29 בדקה ה-52. הרצליה צימקה ל-32:33 דקה וחצי לסיום, ואז סדרת טעויות הובילה לפינאלה מדהים, שבסופו השלים ערן אברמוביץ' ריצה של 0:5 בדרך לניצחון. מילוש טיצה הפגיז תשיעייה, כשבסביון בלט גיל יעקב עם 10 שערים.

א.ס רמת השרון – עירוני רחובות 19:27

ברמת השרון סימנו את המפגש כאופציה לניצחון הראשון העונה, ועמדו במשימה. רחובות לא הופיעה למשחק, ולמרות פיגור קל במחצית ראו שזה לא היה זה. רמת השרון הגיע נחושה, ו-13:18 המשיכך ל15:23 ומשם ל-15:26. בארי סולומון בלט עם שבעה שערים בשורות המנצחת, עומר לוסטיג סייע עם שישה. דימה ינדוביצקי הרשית שבעה שערים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
סוף סוף ניצח. ראובן יספולסקי, מאמן רמת השרון/מערכת וואלה, צילום מסך

אס"א תל אביב - קרית אונו 24:27

במחזור הקודם אס"א לא היוותה יריב של ממש למכבי ראשון לציון, וקרית אונו שיחקה נהדר מול רמת השרון. היום היה עסקים כרגיל. אס"א פתחה נהדר עם 2:8, אבל האורחים צמצמו לקראת המחצית. משם ועד הסוף ההפרש נשמר, ואס"א שמרה על הניצחון. ניבו לוי הרשית שבעה שערים למנצחת, סלובודאן ג'ורג'ביץ' כבש שביעייה למפסידה.

*** האלופה מכבי ראשון לציון תשחק מחר (שבת) ומחרתיים ברומניה מול דדמן בקאו, בסיבוב השלישי והמכריע על העלייה לשלב הבתים בגביע האיגוד האירופי. בראשון לציון נאלצו לוותר על הביתיות לאחר שהרומנים איימו שלא להגיע לארץ, אבל לאחר שגם זכו לפיצוי כספי הם עשויים לנצל את הנסיעה להחתמת שחקן זר. המשחק בין מכבי תל אביב לניקוסיה בסיבוב השלישי בגביע האתגר שהיה אמור להיערך מחר בהדר יוסף - נדחה ויתקיים ככל הנראה בסוף החודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully