וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייטרו לו מונאקו: "זה דרבי ונבוא עם סכין בין השיניים"

יו"ר פאלרמו מתכונן לדרבי הסיציליאני נגד קטאניה (שבת, 21:45). הנשיא זאמפריני: "הם יותר חזקים כרגע". זהבי ישחק?

אחרי שהשיגה ניצחון אחד בלבד בשבעת המשחקים האחרונים שלה, פאלרמו המסובכת תארח מחר את קטאניה לדרבי הלוהט של סיציליה (שבת, 21:45), כשהיא מדורגת במקום ה-15 ומקדימה את פסקארה שמתחת לקו האדום של הסרייה A רק בזכות הפרש שערים עדיף.

קטאניה לעומת זאת מדורגת במקום השביעי עם 19 נקודות, שמונה יותר מהיריבה. בנוסף, הפילים ניצחו בשניים משלושת משחקי הדרבי האחרונים, כשאחד גם הסתיים בתיקו ומחר הם שוב יציגו את הלגיון הארגנטינאי המצטיין שלהם. נשיאה האקסצנטרי של פאלרמו, מאוריציו זאמפריני, הודה: "קטאניה כרגע יותר חזקה מאיתנו. זו הפעם הראשונה מאז שהגעתי למועדון שאנחנו מגיעים לדרבי בעמדת נחיתות".

מי שעמד במוקד העניינים בימים האחרונים וגם לא טרח לקרר את האווירה הוא יו"ר פאלרמו פייטרו לו מונאקו, ששימש לפני כן כמנהל המקצועי של קטאניה במשך שמונה שנים. "אני שומע דיבורים על כך שקטאניה מגיעה לטיול, אבל זה לא יהיה המצב. זה דרבי ונגיע אליו עם סכין בין השיניים", אמר לו מונאקו, "זה לא שאנחנו מארחים את ברצלונה ביום שבת. המטרה שלנו היא לנצח".

ערן זהבי שאמור להיכלל בסגל, שיחק 18 דקות בלבד העונה אחרי שהיה פצוע במשך שבועות ארוכים והחלים לא מזמן. המאמן ג'אן פיירו גאספריני אמר בתחילת השבוע שהוא עוקב אחר ההתקדמות של הקשר הישראלי באימונים וזה בוודאי מקווה לקבל מחר דקות משחק מרובות ככל האפשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully