וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן-מ.ס. אשדוד: ה"פגרה" נגמרה, חוזרים לשחק

23.11.2012 / 13:30

אחרי שבוע חופשה כפויה בשל המצב הבטחוני, שתי הקבוצות שבות לפעילות. מנגה חוזר אצל האורדונים, ביטון החלים ויפתח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* לאשדוד יש את ההגנה הטובה בליגה (בצוותא עם הפועל תל אביב) והיא ספגה רק שישה שערים עד כה.

* הפועל רמת גן טרם ניצחה את אשדוד במסגרת ליגת העל. בחמשת המפגשים שהתקיימו, אשדוד ניצחה פעמיים ושלושה משחקים נוספים הסתיימו בתיקו.

* דימיטאר מקרייב (6) ומוראד אבו ענזה (5) כבשו יחד יותר ממה שכבשה רמת גן כולה (9).

שחקן מ.ס אשדוד, דימיטאר מקרייב. ברני ארדוב
אבו ענזה והוא כבשו יותר מרמת גן. דימיטאר מקרייב/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

הפועל רמת גן קיימה היום (שישי) את האימון המסכם במתחם האימונים חודורוב של הפועל תל אביב בשל השזרוע באצטדיון וינטר. רמת גן, שלא שיחקה בשבת שעברה בשל דחיית משחקה נגד באר שבע, תחל סדרה מפרכת של שישה משחקים רצופים תוך שבועיים וחצי, כאשר בנוסף למשחקי הליגה הסדירים תפגוש הקבוצה את עירוני רמת השרון למפגש כפול במסגרת רבע גמר גביע הטוטו ביום שלישי הקרוב ובגומלין שבועיים לאחר מכן ובתווך תאלץ להשלים גם את המשחק החסר נגד הפועל באר שבע.

פרדי דוד יצטרך לתמרן בין כל שחקני הסגל שלו כדי להימנע מעומס ופציעות וכבר מחר הוא יקבל בחזרה להרכב את הכוכב שלו דויד מנגה, שהחלים מקרע בשריר הירך האחורי ויפתח בהרכב. טל מעבי, שמתאושש מפציעה במפשעה, נמצא בספק למשחק, ואם לא יוכל לשחק, צפויים תמיר בן עמי או ארתור אטצזיאנוב למלא את מקומו. ראשי רמת גן החליטו בצעד יוצא דופן להוזיל את מחירי הכרטיסים ל-30 שקלים בלבד, מחיר אחיד לשני מחנות האוהדים. ברמת גן אמרו כי בשל המצב הבטחוני בדרום ובעקבות הפסקת האש שהושגה השבוע, הם רוצים לעודד את הגעתם של כמה שיותר מאוהדי אשדוד למשחק ולכן באופן חד פעמי הוזלו המחירים. בנוסף, קבעה הנהלת הקבוצה כי הכניסה לנשים תהיה חינם ביציעי שתי הקבוצות.

מ.ס. אשדוד:

ימים לא קלים עברו על אנשי הקבוצה בעקבות המלחמה בדרום הארץ ונפילות הרקטות והטילים ברחבי אשדוד במהלך הקרבות. עם השגת הפסקת האש חזרו האשדודים להתאמן במגרשם הביתי ובקבוצה ניסו לעשות את כל המאמצים בכדי לשמור על שגרת אימונים רגילה ככל שניתן. בעשרת הימים האחרונים נדדה הקבוצה בין מספר מגרשים במרכז הארץ, ואף קיימה מחנה אימון מקוצר בשפיים.

בצד המקצועי עשוי המאמן יוסי מזרחי לערוך מספר שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו בהפסד להפועל חיפה לפני שבועיים בקרית אליעזר. ניר ביטון החלים מפציעה בברכו ויפתח, וכך גם דימיטאר מקרייב שחזר בתחילת השבוע שעבר מחופשה קצרה בבולגריה, לשם המריא בשל ההסלמה במצב הבטחוני בעיר. מוראד אבו ענזה, שנכנס כמחליף, צפוי לפתוח בהרכב, כאשר ציון צמח, סאנדי ארצ'ון ומיקי סירושטיין נלחמים על מקום אחד בקישור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מוראד אבו ענזה שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
צפוי לפתוח בהרכב. מוראד אבו ענזה/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

דויד מנגה (הפועל רמת גן)

מתחילת העונה היה מנגה השחקן הבולט של רמת גן, ואם יציג יכולת דומה עד סוף העונה, ינסו הקבוצות הגדולות לצרפו לשורותיהן. מנגה שחוזר מפציעה ולא שותף בשני המשחקים האחרונים, הוא הכובש המצטיין של רמת גן וכל משחק ההתקפה של הקבוצה עובר דרכו. המהירות שלו ומשחק הקרקע מהווים בעיה לכל הגנה ומול אשדוד העדיפה הוא יצטרך להיות במיטבו כדי שהחבורה של פרדי דוד תצליח סוף סוף לסיים משחק עם שלוש נקודות ולא רק עם מחמאות.

דימיטאר מקרייב (מ.ס. אשדוד)

המלחמה שהסתיימה השבוע בדרום הארץ פגעה מן הסתם בעיקר בשחקני אשדוד והפועל באר שבע ומי שנראו מפוחדים הכי הרבה היו השחקנים הזרים בקבוצות אלה. מקרייב קיבל את אישור הקבוצה להמריא למספר ימים לבולגריה יחד עם אשתו ובתו שנשארו שם עד שתושג רגיעה אמיתית באיזור. מקרייב הספיק אמנם לשוב לאימונים, אבל מעניין יהיה לראות כיצד השפיעו אירועי השבוע האחרון עליו ועל יתר שחקני הקבוצה שנאלצו לקיים שגרת אימונים בזמן שהעיר אשדוד ספגה מטחים של רקטות וטילים.

חלוץ הפועל רמת גן דויד מנגה כובש שער לרשת שוער עירוני רמת השרון גל ניר. נמרוד סונדרס
המהירות שלו ומשחק הקרקע מהווים בעיה לכל הגנה. דויד מנגה/נמרוד סונדרס

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, יוגב בן סימון, ברנאר אוננגה, טל חן, ארתור אטצזיאנוב (תמיר בן עמי), ג'יבריל סידיבה, עומר בוקסנבוים (וובה בראון), ישראל זגורי, מיכאל זנדברג, אנטון ארחיפוב, דויד מנגה.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, ג'ואון אושאניווה, ניר ביטון, חאתם עבד אלחמיד, דוד רביבו, סאנדי ארצ'ון (ציון צמח, מיקי סירושטיין), מוראד אבו ענזה, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully