וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "בחיפה צחקו על חן ולא נתנו לו לשחק"

23.11.2012 / 8:11

שחקנים לא מבינים את התעקשות חיפה למנוע שיתוף השחקן מולם. עו"ד של גאידמק: "טביב צריך להחליט אם ללכת על זה"

בבית"ר ירושלים הרימו אתמול (חמישי) בערב ידיים בנוגע לאפשרות שחן עזריאל בכל זאת ישחק נגד מכבי חיפה למרות הסעיף בחוזהו שקובע כי לא יוכל לעשות זאת. בקבוצה הבינו כי חיפה עומדת על כך שהסעיף ימומש והשלימו עם העובדה כי עזריאל לא יוכל ליטול חלק במשחק. עזריאל היה עצבני מאוד אתמול ושחקנים בבית"ר אמרו על כך: "זה ממש לא מתאים למכבי חיפה לשדר חולשה כזאת. בחיפה צחקו על חן בשנה שעברה ולא נתנו לו להריח את הדשא. החשש הזה מוזר כי זה המועדון מספר אחד בארץ והם לא צריכים את הסעיף הזה או היעדרות של שחקן כזה או אחר, הם מכבי חיפה הגדולה. אולי הדיבורים של חן והראיונות שנתן על כך שלא היה לו טוב שם הרגיזו כמה אנשים וחבל. מגיע לו לשחק במשחק כזה".

חן עזריאל שחקן בית"ר ירושלים חוגג, מאחוריו אבי ריקן. ברני ארדוב
"מגיע לו לשחק במשחק כזה". חן עזריאל/ברני ארדוב

היעדרותו של עזריאל אמורה להחזיר את קובי מויאל להרכב, כאשר עמית בן שושן ישחק בשפיץ ודומיניק גלאבינה יועבר לעמדה קדמית יותר. אלי כהן אמר לשחקניו לקראת המשחק נגד חיפה: "אתם הולכים לשחק נגד קבוצה שהיא שנים מספר אחת בארץ, זאת עוד הזדמנות להוכיח מה אתם שווים. אם תאמינו, אתם תראו שאתם יכולים להיות מספר אחת בארץ, הכל בראש שלכם".

כהן יחליט מחר מה לעשות עם צחי אליחן, שהושעה אתמול מהאימון לאחר שענה למאמן באסיפת הקבוצה. כהן העיר לאליחן על כך שהתערב באירוע בו תיקל דינו שקבורץ את ברק משה, ואמר לו: "ממתי נהיית סניגור של מישהו? אני ביקשתי מדינו לשחק יותר חזק ואגרסיבי וזה חלק מהכדורגל. כשהוא שיחק עם מרפקים ושיניים נגד ירו בלו בסכנין זה היה בסדר? גם קובי מויאל פה באימונים נכנס בלי חשבון כי זה כדורגל אמיתי. אמרתי לכם כבר שאצלי באימונים לא יהיו פאולים".

איש העסקים אלי טביב מגיע לאצטדיון טדי. קובי אליהו
"זאת לא עסקה פשוטה ולא עסקה זולה ואלי רוצה לחשוב רק איך הוא מצליח לעשות מהמועדון הזה הצלחה ושמחה אחת גדולה לכולם". אלי טביב/קובי אליהו

בבית"ר ירושלים מצפים להכרעה בנוגע לאלי טביב במהלך השבוע הבא. טביב ועורכי דינו כבר העריכו את סכום ההתחייבויות כולל הערכה גסה של התחייבויות עתידיות שעשויות לצוץ, ומבינים כי מדובר בכ-20 מיליון שקל. טביב, שנוטה לקחת את הקבוצה אך עדיין מתלבט לנוכח גודל ההתחייבויות והיכולת להביא את בית"ר להיות מועדון מצליח עשוי לקיים בשבוע הבא מספר פגישות משמעותיות לפני שיקבל החלטה עם מספר גורמים משמעותיים הקשורים לבית"ר, כולל עמותת האוהדים ומספר אנשים יודעי דבר בבית"ר ובירושלים.

"בתקשורת נאמרים כל מיני פרטים מהמשא ומתן", אומרים מקורבי טביב. "הסכום ברור לאלי כולל הערכה של ההתחייבויות העתידיות. מה שנשאר זה לקבל את ההחלטה אם לקחת את זה או לא. זאת לא עסקה פשוטה ולא עסקה זולה ואלי רוצה לחשוב רק איך הוא מצליח לעשות מהמועדון הזה הצלחה ושמחה אחת גדולה לכולם. הוא לא מושך את הזמן סתם, הוא מחושב ומאוד רוצה ללכת על העסקה מהנקודה הכי נכונה והכי חזקה".

היום נערכה ישיבת הדירקטוריון של הקבוצה. על הפרק עלו הנושאים השיגרתיים, כגון חיפוש אחרי חסויות וספונסרים, הגירעון הצפוי ואפשרויות לקדם נושאים שוטפים. ישראל שלו, עורך דינו של ארקדי גאידמק, עידכן את הנוכחים ביחס למו"מ מול אלי טביב ואמר: "כרגע אני לא איש בשורות. מחכים למוצא פיו של טביב. השיחות הן בין עורכי הדין ובפגישות בהן טביב מגיע, הוא בדרך כלל שותק וקשה לקרוא אותו. יש בידיו את כל הנתונים בסופו של דבר. הוא צריך להחליט אם ללכת על זה או לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully