וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חן עזריאל לא יוכל לשחק מול מכבי חיפה

בחוזה של החלוץ המושאל מופיע סעיף שמונע ממנו לפגוש את קבוצתו הקודמת. אלי כהן כועס על אליחן, שהושעה מהאימונים

one

בית"ר ירושלים מקווה להמשיך במומנטום החיובי שלה ביום שני הקרוב נגד מכבי חיפה אחרי שהיא רשמה ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בששת המחזורים האחרונים, אבל מי שלא יוכל לעמוד לרשותה במשחק הוא החלוץ חן עזריאל, ששייך למכבי חיפה ועבר הקיץ לקבוצה של אלי כהן בהשאלה.

חן עזריאל שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא ישחק דווקא בשיא הכושר? עזריאל/ברני ארדוב

השחקן הופתע לגלות כי בחוזה שלו קיים סעיף שאוסר עליו לשחק נגד הקבוצה שאליה הוא משתייך בכל המשחקים שמתקיימים העונה בין שתי הקבוצות. מדובר בחיסרון משמעותי מבחינתה של בית"ר ירושלים אחרי שהחלוץ נכנס לעניינים בשבועות האחרונים ואף הבקיע שלושה שערים, אחד נגד הפועל חיפה השבוע וצמד מול הפועל תל אביב.

למרות הגילוי הנוכחי, בבית"ר ירושלים עושים כל מאמץ לנסות ולהביא לשיתופו של עזריאל. במהלך היממה האחרונה החלו שיחות בין שתי הקבוצות כדי להביא לשיתופו של עזריאל. בדיונים מעורב גם נשיאה של מכבי חיפה יעקב שחר.

במכבי חיפה אישרו את הידיעה ומשם נמסר בתגובה: "ככלל, כמקובל באירופה, שחקנים השייכים למועדון כדרוגל מכבי חיפה לא משחקים נגדה". יש לציין כי העונה גם סינטאיהו סלליך מקרית שמונה לא שיחק מול קבוצתו לשעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן בית"ר ירושלים צחי אליחן מול שחקן עירוני קרית שמונה שיר צדק. מגד גוזני
""אליחן לא היה צריך להתערב, מספיק מה שדינו עבר עם ברק שנפגע, הוא שחקן זר צעיר כאן וצריך לדעת לכבד אותו". צחי אליחן/מגד גוזני

בתוך כך, מאמן הקבוצה אלי כהן כועס מאוד על צחי אליחן בעקבות התקרית אתמול עם דינו שקבורץ והחליט להשעות אותו מהאימונים. כהן כעס על אליחן על כך שהתערב באירוע בו תיקל שקבורץ את ברק משה והבהיר לו היום שלא יקבל התנהגות כזאת מצידו בהמשך. בנוסף, אליחן לא הורשה להיכנס לאסיפת הווידאו שערכה הקבוצה. בבית"ר אמרו על כך: "אליחן לא היה צריך להתערב, מספיק מה שדינו עבר עם ברק שנפגע, הוא שחקן זר צעיר כאן וצריך לדעת לכבד אותו".

בית"ר ירושלים חתמה על חוזה פרסום למשחק מול מכבי חיפה עם שני ספונסרים. הראשון הוא רשת מלונות ארקדיה בבעלות האחים דעבול האוהדים את הקבוצה ומשמשים כספונסר של קבוצת הנוער. לוגו רשת מלונות ארקדיה יוצג בחלק הקדמי של החולצה. השני שיפורסם בחלק האחורי של החולצה הוא של רשת המסעדות איוו מיט בורגר של איש העסקים הירושלמי אבי בן דוד. עלות הספונסרים יחד למשחק מסתכמת ב-150 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully