וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דינו שקבורץ התעמת עם צחי אליחן

אימון הקבוצה התחמם לאחר שהבלם ביצע תיקול אגרסיבי. אלי כהן בחר לסיים את האימון כמה דקות לפני הזמן המקורי

one

בית"ר ירושלים ערכה היום (רביעי) אימון אחר הצהריים. במהלך האימון, עבר ברק משה שני שחקנים עד שהגיע לדינו שקוברץ שתיקל אותו בצורה אגרסיבית. צחי אליחן, שהיה ליד משה, אמר כמה מילים לעברו של הבלם. שקבורץ, שחשב כי השניים דיברו עליו בעברית, השתולל והחל לקלל את אליחן ושחקנים הרחיקו אותו מהמקום. לאחר מכן החלו השניים בעימות שרק בזכות העובדה שהשחקנים הפרידו ביניהם נמנע עימות פיזי. אלי כהן שלח את השחקנים לרוץ מסביב למגרש וסיים את האימון.

בית"ר ירושלים ערכה היום שני אימונים לקראת המשחק המסקרן נגד מכבי חיפה בטדי ביום שני הבא. מאמן הקבוצה אלי כהן אסף את שחקניו לפני האימון ואמר להם: "כולם אומרים שנרד לקרקע, אני רוצה שנעלה עוד מדרגה. קיבלתם אתמול חופש ותקבלו ביום שישי, אבל באימונים עצמם נעבוד בטירוף כדי לשחק בקצב יותר גבוה מזה ששיחקנו נגד הפועל חיפה ומשחק שקיבלנו מחמאות עליו. חייבים לשאוף להשתפר ולהתקדם".

המאמן אלי כהן ישבור את הראש במהלך השבוע האם להמשיך עם ההרכב שניצח את הפועל חיפה ביום ראשון האחרון או לעלות עם הרכב אגרסיבי יותר ולפתוח עם קובי מויאל במקומו של דומיניק גלאבינה. "מכבי חיפה זה משחק אחר לגמרי", אמרו בצוות המקצועי. "הם יבואו לירוק דם על המגרש וצפוי משחק אגרסיבי וחזק".

מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן. קובי אליהו
הרעב מתחיל לדבר. אלי כהן/קובי אליהו

עד כה הבטיחו מקומם בטדי ביום שני כ-6,000 איש ובמועדון מקווים שעד לסוף השבוע יימכרו מרבית הכרטיסים ליציעים המזרחי והמערבי על מנת שאפשר יהיה לפתוח את היציע הצפוני לאוהדי הקבוצה. בבית"ר מעריכים כי כל 1,800 הכרטיסים לאוהדי חיפה יאזלו, ובמידה ויהיה קצב מכירה נמוך ייתכן ואוהדי חיפה יזכו גם ליציע הצפון מרכזי.

ומה עם אלי טביב? בבית"ר ירושלים רואים בשבוע הזה כשבוע המכריע באמת ובטוחים שעד לסוף השבוע ייסגרו העניינים לכאן או לכאן, כאשר בסביבתו של טביב חוזרים ומעריכים כי "הוא לא יוותר על בית"ר. יש חשש מאי וודאות בנוגע לחובות עתידיים, אבל אלי רוצה מאוד לקחת את בית"ר. כל מה שהוא עבר עם האוהדים והמועדון בחודש האחרון עשו אותו מאושר והוא לא רוצה לוותר על זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully