וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "80 אחוז שטביב לוקח את המועדון"

בסביבת איש העסקים אופטימיים בנוגע לרכישת המועדון: "הוא התלהב מהאווירה נגד הפועל חיפה והטירוף סביב בית"ר"

one

צרות טובות בבית"ר ירושלים. אחרי ארבעה ניצחונות מחמישה משחקים, במועדון כבר מתחילים לחשוב על הבעיות שעשויות להתעורר סביב טדי בכל הנוגע לפקקים ומקומות חנייה נגד מכבי חיפה ביום שני הקרוב, בשל העובדה שטדי צפוי להיות מלא ב-18 אלף צופים. בבית"ר אמרו לקראת המשחק: "אם רן בן שמעון ימונה אוהדי חיפה ירצו לבוא באלפים, אבל כרגע המטרה היא להשאיר לאוהדים שלנו את היציע הצפוני, כפי שהיה נגד הפועל תל אביב".

איש העסקים אלי טביב מגיע לאצטדיון טדי. קובי אליהו
מתלהב מהאווירה סביב בית"ר. אלי טביב/קובי אליהו

שחקנים בבית"ר שראו את משחקה של מכבי חיפה אתמול אמרו: "הם לא בתקופה טובה אבל נתנו הכל על המגרש. הם באו לעבוד ומתישהו יחזרו להיות מכבי חיפה, נקווה שזה לא יקרה נגדנו כי הם קבוצה עם שחקנים מאוד מסוכנים. מי אנחנו שנחשוב לבוא פייבוריטים נגדם? רק אם נירק דם על המגרש נוכל לנצח אותם".

למרות סוגיית האצטדיון, מה שיותר מעניין את אוהדי בית"ר הוא המו"מ בין ארקדי גאידמק לאלי טביב בנוגע לרכישת המועדון. טביב לוקח בחשבון כי ההתחייבויות העתידיות שאינן ידועות ועשויות להתגלות יפלו בסופו של דבר עליו ועשויות להעלות את רמת ההתחייבויות של המועדון לכדי 20 מיליון שקל. זה מותיר אצלו חשש כי את עיקר ההשקעה שלו בקבוצה בשנים הבאות ייאלץ להפנות לתשלום התחייבויות ופחות לחיזוק הקבוצה והפיכתה לאטרקטיבית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
צרות טובות. אוהדי בית"ר/מגד גוזני

בסביבתו של טביב אמרו אתמול: "אנחנו מאוד אופטימיים. "הוא ראה את המשחק נגד הפועל חיפה והתלהב מהקצב של בית"ר, הטירוף והאווירה מסביב והחיידק חזק אצלו. בימים הקרובים הכל יוכרע בתקווה שההכרעה תהיה לחיוב. אפשר להגיד ש-80% שהוא לוקח את הקבוצה. אלי מאוד רוצה את בית"ר אבל צריך להיות ברור לכולם שבית"ר זה מועדון שצריך להשקיע בו הרבה מאוד כסף והוא יצטרך עזרה מכל הגורמים- מעמותת האוהדים, מהסביבה העסקית ומגורמים כמו העירייה והקרן לידידות שמסייעת שנים. בית"ר היא הקבוצה עם הקהל הגדול ביותר בארץ אבל במספרים זה לא בא לידי ביטוי וצריך לייצר משהו אחר וכולם יצטרו להתאחד למען המטרה. הוא לא בא ממקום של אגו, הוא רוצה באמת לבנות כאן פרוייקט כדורגל להרבה שנים שיניב הצלחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully