וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כהן: "בית"ר חוזרת להיות הקבוצה האטרקטיבית במדינה"

המאמן חגג אך הרגיע: "לא פייבוריטים מול מכבי חיפה". חדד: "עד היום יש אנשים שחושבים שאנחנו בינוניים". טביב יסכם השבוע?

one

בבית"ר ירושלים חגגו אתמול (ראשון) את הניצחון החלק על הפועל חיפה (0:3), שנתן לקבוצה 13 נקודות בחמשת משחקיה האחרונים. אלי כהן עבר שחקן שחקן, לחץ את ידיהם ונתן כמה מילים טובות. לאחר מכן אמר כהן: "כמה זילזלו בנו. כל משפט של קצת אמונה זילזלו, ואמרו שאנחנו קבוצה חלשה ואין לה אופק ויכולות. אתמול הצגנו את המשחק הכי טוב שלנו השנה וזה משהו שהתחיל עוד בסכנין".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים, מימין הקפטן עמית בן שושן. מגד גוזני
"המשחק הכי טוב שלנו השנה". שחקני בית"ר אתמול/מגד גוזני

כהן התכוון לדפי הסטטיסטיקות שהציג לשחקנים במהלך השבוע והביא לחדר ההלבשה לפני המשחק כדי לחזק אותם. כהן אמר לשחקנים: "אם נעשה את אותם נתוני לחימה שעשינו בסכנין אי אפשר יהיה עלינו. אולי אפילו ננסה לשבור את הנתונים האלה. חן עזריאל עשה שם 12 נתוני לחיצה של חילוצי כדור כדי להיות ראשון בקרב פיזי וכל ההתקפה עשתה שם מספרים מצויינים, זה המודל שאנחנו צריכים להמשיך איתו".

בסיום אמר על כך כהן: "ראו את ההמשך של סכנין. שטפנו את המגרש, עשינו הרבה מאוד לחץ וקשה מאוד היה להפועל חיפה להתמודד איתנו. ככה אני רוצה לראות אותנו. עזריאל מביא מעצמו דברים אחרים לגמרי למגרש ממה שהביא בעבר, גלאבינה עובד קשה כדי להתקדם, הוא העלה מסת שריר ועלה שני קילו, כולם עובדים קשה ורוצים להתקדם ולהשתפר ולכן אני גם יודע ומרגיש שיש לנו עוד הרבה מה להביא ואנחנו שווים יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
חן עזריאל שחקן בית"ר ירושלים בין אושרי רואש, דושאן ברקוביץ' שחקני הפועל חיפה. מגד גוזני
"מביא מעצמו דברים אחרים לגמרי למגרש ממה שהביא בעבר". עזריאל/מגד גוזני

על השאלה איך זה להגיע כפייבוריט מול מכבי חיפה בשבוע הבא אמר כהן: "חשוב מאוד בשביל המועדון זה שקודם כל צפוי כאן איצטדיון מלא, בית"ר עם הכמויות קהל שלה חוזרת העונה להיות הקבוצה האטרקטיבית במדינה וניתן הכל כדי לשמור על הזכות הזאת. קרוב ל-2000 איש הגיעו לכאן מהדרום רק כדי להיות חלק מהחוויה הזאת וזה דבר גדול שנתנו להם את השמחה הזאת. פייבוריטים? לא להגזים. מכבי חיפה זאת מכבי חיפה, יהיה משחק קשה, גברי ועם הרבה כבוד שיש לנו למכבי חיפה אבל נבוא לאכול את הדשא כדי להביא שלוש נקודות".

בירידה למחצית היה חשש אצל שחקני בית"ר כי העובדה שלא הבקיעו את השער השני עשויה לעלות להם ביוקר. חיים מגרלשווילי אמר לשחקנים: "חייבים לשים את השני שלא נצטער על זה, חייבים לנצל את המומנטום ולגמור את המשחק". אלי כהן היה קצת יותר בטוח ואמר לשחקנים: "תמשיכו אותו דבר. תלחצו בכל פינה, תניעו כדור ותגמרו את המשחק הזה, תנו הצגה לקהל כאן ותאכלו את הדשא כמו במחצית הראשונה".

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
"עם הרבה כבוד שיש לנו למכבי חיפה, נבוא לאכול את הדשא". כהן/מגד גוזני

שי חדד, שהפך להיות אחד הבאנקרים של כהן בהרכב ופורח בעמדת המגן הימני, אמר: "זאת תקופה טובה מאוד לבית"ר ירושלים. יש עד היום אנשים שלא מאמינים בנו וחושבים שאנחנו בינוניים ואלו הבלחות, אבל אנחנו שמחים להוכיח שבוע אחרי שבוע שאנחנו קבוצה טובה ומוכשרת, משחקת כדורגל מהנה ואטרקטיבי וכיף לקהל שלה לראות אותה".

על הקיץ הקשה שפגע בקבוצה בתחילת העונה אמר: "אלה לא תירוצים, אלה דברים שבאמת מקשים עלינו, ושלוקח להם זמן להתחבר ואני שמח שחזרנו לכושר של סוף השנה שעברה וכולם רואים את זה". חדד גם לא חושש להסתכל למעלה: "אין סיבה לא לדבר על צמרת. הליגה ברמה שווה, כולם יכולים לנצח את כולם אז למה לא, אנחנו שווים את זה".

על המצב הביטחוני הוסיף חדד: "באופן אישי לא חששתי, רצינו לבוא ולנצח בשביל הקהל. הרבה אוהדים הגיעו מהדרום וראו את המשחק בטלוויזיה, ורצינו לעשות להם טוב ולתת להם קצת נחת. בשבוע הבא מול מכבי חיפה אין שום סיבה שטדי לא יהיה מלא, הקהל שמח ורוצה לראות אותנו ולשמור על האווירה הטובה הזאת".

שחקן עירוני רמת השרון, אדריאן פרננדס, מול שחקן בית"ר ירושלים, שי חדד. מגד גוזני
"אין סיבה לא לדבר על צמרת". חדד/מגד גוזני

בבית"ר היו מרוצים מהעובדה שכ-9,000 איש הגיעו אמש לטדי, מהם קרוב ל-2,000 איש מהדרום שזכו לכניסה חינם למשחק. בבית"ר מקווים שבמהלך השבוע תהיה התקדמות בגזרת אלי טביב בנוגע לשני הנושאים השנויים במחלוקת, הן לגבי היכולת של טביב לקבל את הקבוצה בתום תקופת הצינון גם אם עדיין לא יסגור את ענייניו מול הפועל תל אביב והן לגבי ההתחייבויות של ארקדי גאידמק בנוגע לחובות עתידיים של המועדון שעשויים להתגלות בהמשך. מקורב לגאידמק אמר אמש: "הנושאים פתירים, אם טביב עדיין עם אותו רצון לקחת את בית"ר, בשבועיים הקרובים ניתן יהיה לפתור את הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully