וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "תמיד אנחנו שואפים להיות בין ארבע הראשונות"

התיאבון של מאמן בית"ר נפתח אחרי הניצחון על הפועל חיפה: "לא זוכר שהייתה לי בקריירה קבוצה שלוחצת כל כך הרבה"

זוכרים שדיברו בתחילת השנה על בית"ר ירושלים כקבוצה שתילחם העונה על ההישארות בליגה? נראה שליגת העל המשוגעת שמתפתחת תוליד בדיוק ההיפך. הקבוצה של אלי כהן רשמה משחק שישי ברציפות שבו היא לא מפסידה, ואם להיות ספציפים יותר היא רשמה ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים. הערב (ראשון) פגשה בית"ר את הפועל חיפה, הביסה אותה 0:3 וקפצה לעבר המקום החמישי בטבלה כשהיא בסך הכל רחוקה שש נקודות מהמקום הראשון. חן עזריאל (6), דומיניק גלאבינה (56) ודינו שקבורץ (74) חגגו בטדי.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם דומיניק גלאבינה. מגד גוזני
כל מטאטא יורה. גלאבינה חוגג את השני/מגד גוזני

"זו לא אותה קבוצה מתחילת העונה", הצהיר אלי כהן, מאמן בית"ר ירושלים, בסיום המשחק. "ידעתי שנתגבש כשנחזיר לכושר את השחקנים שלא שיחקו תקופה ארוכה. עכשיו יש לנו קבוצה תוססת שרצה ולוחצת בכל חלקי המגרש. אני לא זוכר שהייתה לי בקריירה קבוצה שלוחצת כל כך הרבה דקות בשלבים כל כך מאוחרים של המשחק. אנחנו לוחצים ומתלהבים, כל הכבוד לשחקנים. הם צעירים ויכולים להגיע רחוק.

"רוב הצעירים האלה עדיין לא עשו את הקפיצה המשמעותית", המשיך כהן. "חן עזריאל לא שיחק 360 דקות במשך שנה שלמה, והוא בתהליך חזרה. הוא חוזר לכושר ומקבל ביטחון. גלאבינה לא שיחק תקופה, וגם הוא חוזר לעצמו. הוא רק בן 19. הם צעירים, וכל עתידם לפניהם".

השריף התייחס לשאיפות של הקבוצה שלו, ונזהר: "תמיד אנחנו שואפים להיות בין ארבע הראשונות. יש לנו קהל ענק, גם בימים כאלה הגיעו לפה אלפים, וכל הכבוד להם ולשחקנים. כשהקבוצה נלחמת, האוהדים אוהבים את זה, והתוצאות נראות על המגרש".

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
"יש לנו קהל ענק, גם בימים כאלה הגיעו לפה אלפים, וכל הכבוד להם ולשחקנים". אלי כהן/מגד גוזני

אופיר קריאף, מהמצטיינים במשחק, ניגש לעמדת הראיונות עם דגל ישראל על כתפיו: "כן, ככה זה המצב היום של חיילים בדרום. גם אחי הגדול הוקפץ, שישמור על עצמו. אסור לתת לטרור נצח, היה חשוב לקיים את המחזור הזה. שמח שניצחנו, עכשיו אנחנו עם הפנים למכבי חיפה". על היכולת האישית שלו אמר: "אני רק בורג במערכת. כשהקבוצה טובה, כולם מצטיינים. נמשיך כקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully