וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: לורנזו גורדון וריקרדו מארש מועמדים

22.11.2012 / 21:02

הסנטר ששיחק לפני שנתיים בקבוצה ומלך הסלים מ-2006/7 במדי אשקלון, עשויים לחזק את הקבוצה הדרומית שחסרה זרים

מכבי אשדוד תחזור בסוף השבוע הקרוב להתאמן באולם הקריה שבעיר, וזאת רק לאחר שפיקוד העורף יפנה את האולם עליו השתלט עם תחילת מבצע "עמוד ענן". באשדוד שחררו במהלך המבצע את הזרים כריס אלן וקני גבריאל, שביקשו לעזוב בשל המצב הבטחוני, אך גורמים במועדון אישרו שגם ככה השניים היו מועמדים לעזיבה כך שאין מדובר במכה גדולה מדי.

במועדון שוקלים אפשרות לשנות את הקונספציה עליה בנויה הקבוצה, ובמקום לצרף גארד ופורוורד במקום אלן וגבריאל לצרף שני גארדים, ולבנות את הקו הקדמי על דיימון סימפסון, דניאל גור אריה וג'יימי סקין, שגם מעמדו לא יציב. בינתיים תסתדר הקבוצה ללא הרכז דרור חג'ג', שנפצע בניצחון על עירוני אשקלון לפני שבועיים, ובבדיקת MRI שנערכה לו התגלה פגיעה במיניסקוס שתשבית אותו לשבועיים.

לורנזו גורדון שחקן מכבי אשדוד (ימין) מול דיון דאוול שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
בדרך חזרה לאשדוד? לורנזו גורדון/מגד גוזני

לוואלה! ספורט נודע כי למרות ההחלטה על שינוי הקונספציה באשדוד מעוניינים מאוד לצרף את פורוורד עירוני אשקלון בעבר ריקרדו מארש או את שחקנה מלפני שנתיים לורנזו גורדון. כרגע בין הצדדים קיימים פערים מהותיים, אך באשדוד אופטימיים כי ניתן לצרף אחד מהשניים.

מארש (31, 2.07) הוא בוגר מכללת אולד דומיניון משנת 2003, ולאחר שלא נבחר בדראפט שיחק בטורקיה בשתי קדנציות שונות וביפן. בעונת 2006/7 חתם באליצור אשקלון והפך למלך הסלים של הליגה עם 20.9 נקודות ו-6.8 ריבאונדים בממוצע למשחק. לאחר אותה עונה המשיך מארש לקריירה טובה מאוד בטורקיה ובאוקראינה, ובעונה שעברה באוניברסיטה הצ'טפה מהליגה הראשונה בטורקיה ורשם 13.1 נקודות ו-3.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

גורדון (29, 2.01) הוא בוגר אוקלהומה סיטי מליגת ה-NAIA. את הקריירה האירופית החל בשבדיה, ולאחר עונות נהדרות באנטליה, פרנקפורט ואליאגה הגיע למכבי אשדוד באמצע עונת 2010/11, כדי להחליף את ווין וואלאס, ורשם 11 נקודות ו-5.4 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונה שעברה חתם בליגה השנייה ברוסיה ועלה עם אוראל לליגה הבכירה כשהוא רושם 15.6 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

ריקרדו ריקארדו מארש אליצור אשקלון. עמי שומן
מלך הסלים של הליגה לפני שש עונות. ריקארדו מארש/עמי שומן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully