וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "הצבעתי לצ'אבי, אינייסטה ואגוארו לכדור הזהב"

כוכב ברצלונה חשף כי בניגוד לכריסטיאנו רונאלדו, הוא דווקא לא הצביע לעצמו: "אשמח אם אחד מחברי לקבוצה יזכה בתואר"

כחודשיים לפני שייחשף הזוכה בתואר כדור הזהב, חשף הערב (חמישי) אחד משני המועמדים המובילים לתואר, ליאונל מסי, למי הצביע. בעוד שכריסטיאנו רונאלדו אמר שהצביע לעצמו, הרי שכוכב ברצלונה בחר להיות קצת יותר צנוע, והלך עם שניים מחבריו לסגנית האלופה הספרדית, וחברו לחוד בנבחרת ארגנטינה: "הצבעתי לצ'אבי, אינייסטה וסרחיו אגוארו. לא הייתי מצביע לעצמי, ואהיה שמח אם צ'אבי או אינייסטה יזכו בתואר. לעולם לא הייתי יכול לזכות בפרס הזה ללא החברים שלי לקבוצה".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
תמיד היה צנוע. מסי/רויטרס

בשבועות הקרובים תצומצם הרשימה המורחבת של המועמדים לתואר כדור הזהב לשלושה במספר, אולם מסי מעדיף שלא להתייחס ליריבות, לכאורה, בינו ובין כוכב ריאל מדריד: "אני לא מתחרה נגד רונאלדו, היריבות היא רק בשביל התקשורת והכתבים. בכל פעם שאתם יכולים, אתם משווים את המספרים בינינו. אני מנסה לעשות את הטוב ביותר עבור ברצלונה והנבחרת".

הפרעוש, שהגיע לאירופה השקה של משחק הכדורגל פיפ"א 2013, אף נשאל על חוזהו, שאמור להסתיים בקיץ 2016, והבהיר: "אני לא דואג לחוזה, וכבר אמרתי זאת מספר פעמים. המטרות שלי בקבוצה נותרו כשם שהיו - להשתפר, ולנסות לזכות בכל התארים שכבר זכינו. אני מאוד תחרותי. אני אוהב להתאמן, אוהב לשחק ואוהב לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully