וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: ניר כהן החל להתאמן

22.11.2012 / 17:23

סנטר מ.כ הבקעה מאשתקד עשוי להצטרף לקבוצה של אפי בירנבוים. אכזבה מסוימת מלאזריק ג'ונס, שיקבל הזדמנות נוספת

סנטר מ.כ הבקעה בעונה שעברה, ניר כהן, החל להתאמן היום (חמישי) עם מכבי ראשון לציון והוא עשוי להצטרף לסגל הקבוצה. כהן שמר על כושר עד כה עם מספר קבוצות, אך לא חתם באף אחת מהן, והכתומים עשויים לקלוט אותו כדי שיוכלו לתת דקות מנוחה משמעותיות לשחקני הפנים אדריאן יוטר וג'וליאן רייט.

בינתיים קיימת בראשון לציון אכזבה מסוימת מהרכז לאזריק ג'ונס, שהגיע לקבוצה שבועיים לפני פתיחת העונה. ג'ונס פתח את העונה בצורה מהוססת, ורשם משחק טוב בניצחון על הפועל אילת במחזור השני, אך לאחר מכן נפצע ונעדר מהמשחק מול מכבי תל אביב ואכזב מאוד בשני המשחקים לאחר מכן. בראשון לציון לא ממהרים להחליף את השחקן, שרשם 11.5 נקודות, 2.3 ריבאונדים, 2.3 אסיסטים ו-2.8 איבודים בממוצע למשחק עד כה, אך יבחנו את האפשרות הזאת במידה ויכולתו לא תשתפר במשחקים הבאים.

הקבוצה של אפי בינרבוים פתחה את העונה בצורה נהדרת עם ניצחונות על גלבוע/גליל, הפועל אילת ומכבי תל אביב, אך הפסידה את שני המשחקים לאחר מכן להפועל תל אביב בבית ולברק נתניה בחוץ. משחק הקבוצה מול מכבי אשדוד שהיה אמור להיערך השבוע, נדחה בעקבות המצב הבטחוני, והכתומים יחזרו לפעילות במשחק מול בני הרצליה ביום שני הקרוב, משחק אותו מגדירים במועדון כחשוב ביותר.

ניר כהן שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
נמצא מי שיעניק ליוטר דקות מנוחה? ניר כהן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully