וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: לאסלו לנצ'ה ביקש להשתחרר

תהל אלון

22.11.2012 / 15:36

ההונגרי חושש מהמצב ומנהל מגעים בדרך לעזיבה: "באתי לשחק כדורגל ולא להסתתר. גם מאטוביץ' ופורוקארה רוצים לעזוב"

חלוץ עירוני קרית שמונה לאסלו לנצ'ה ביקש להשתחרר מהקבוצה בעקבות חששו מהמצב הבטחוני בישראל. ההונגרי כבר פנה רשמית לראשי המועדון ובהמשך היום (חמישי) צפויה פגישה בין הצדדים שתכריע לגבי עתידו של השחקן שהגיע בהשאלה עד תום העונה מקבוצת וידאוטון ההונגרית. בקרית שמונה אישרו לוואלה! ספורט את הידיעה לפיה השחקן עשוי לעזוב.

"אני עייף והאמת שלא הצלחתי לנוח כמה ימים. אני ישן מעט מאוד בלילה", צוטט השחקן בתקשורת ההונגרית. כמה קילומטרים מהגבול עם לבנון נפלו פצצות שלא התפוצצו. אני לא רגיל למצב כזה. אני מנסה להישאר רגוע וכולם אומרים שמה שקורה בתל אביב רחוק מאוד מפה ואין מה לדאוג, אבל אני לא מרגיש טוב. אמרו לי שאם הטיל לא ייפול עליי, אין בעיה ואם ייפול, אני לא ארגיש כלום וזה לא הרגיע אותי נכון שיש מקלטים, אבל באתי לכאן כדי לשחק כדורגל ולא להסתתר".

לאסלו לנצ'ה עירוני קרית שמונה מול אופיר מרציאנו שוער מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
לא מצליח להירדם בלילה. לנצ'ה/ברני ארדוב

לנצ'ה הוסיף: "אני מרגיש שהדבר הכי טוב בשבילי ובשביל החברה שלי הוא לחזור הביתה, אבל אני צריך להגיע לסיכום עם המועדון. יש בקבוצה שחקן סרבי (מאטוביץ') ופיני (פורוקארה) וגם הם רוצים לעזוב. אדם הרפקה (החלוץ ההונגרי של בני יהודה - ת.א) אמר לי שהוא ירד למקלט ושטיל התפוצץ מעליהם. המצב כאן לא קל בימים האלה". בקריה הכחישו כי השניים ביקשו לעזוב, אך ראוי להדגיש כי מעמדו המקצועי של פורוקארה מעורער גם כך.

לנצ'ה, 24, הגיע לקרית שמונה הקיץ אחרי שלפני שלוש שנים הוא היה קרוב להצטרף למכבי חיפה. העונה הוא הבקיע שני שערי ליגה ושני שערים בגביע הטוטו. בסך הכל הוא רשם 11 הופעות בליגה, כאשר במשחקים האחרונים הוא פתח בהרכב והוחלף.

המצב הבטחוני בישראל ערער לא מעט שחקנים זרים. יורדן מילייב וחריסטיאן קירובסקי שוחררו מרמת השרון לבקשתם, וויליאם סוארס עזב לחו"ל ולא ברור האם ישוב ואילו גם אפולה אדל, רוברט ארנשו, סטיב גורי והזרים של מ.ס אשדוד הביעו חשש גדול מהמצב. כזכור, בעקבות לחץ שהעפילו ראשי ושחקני בילבאו, דחתה אופ"א את המשחק מול קרית שמונה שהיה אמור להתקיים הערב בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully