וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו: "נותר לנו סיכוי לעלות שלב"

22.11.2012 / 12:58

שחקן הפועל ירושלים אופטימי אחרי הניצחון על בודיוולניק קייב ביורוקאפ. על המצב הבטחוני: "השחקנים הזרים שלנו לא פחדו"

אנחת רווחה נראתה בהפועל ירושלים לאחר ניצחון הבכורה העונה במפעל היורוקאפ 67:81 על בודיוולניק קייב. הקבוצה של שרון דרוקר שפתחה את העונה האירופית עם שני הפסדים, הצליחה סוף סוף לנצח ובכך שיפרה את סיכוייה לטפס לשלב הבא.

"נשאר לנו סיכוי בכדי לעלות שלב באירופה", מסביר מאיר טפירו. "אני שמח שעשינו את זה. פתחנו לא טוב באירופה, ואני מקווה שנהיה חזקים ועקביים במגרש בכדי לעשות את זה ולעלות לשלב הבא". על המשחק עצמו אמר טפירו: "אחד מהמפתחות היה גם ההגנה. הצגנו הגנה טובה. במחצית השנייה הם אמנם חזרו למשחק, אבל ידענו לשמור על ההפרש. אני חושב שהשתפרנו ויש חיבור טוב יותר בין השחקנים. החכמה שלנו זה להיראות כפי שנראינו מול קייב או כמו ביום ראשון האחרון. לאט לאט נקבל ביטחון כקבוצה ואני מקווה שנציג כמה שיותר משחקים כאלו, ולא כמו בהפסדים".

מאיר טפירו שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"לאט לאט נקבל ביטחון כקבוצה ואני מקווה שנציג כמה שיותר משחקים כאלו, ולא כמו בהפסדים". מאיר טפירו/ברני ארדוב

על המשחקים הבאים ביורוקאפ, אמר טפירו: "נותר לנו סיכוי לעלות שלב. למרות שהוא לא גבוה, עדיין יש סיכוי וזה מה שהכי חשוב. בשבוע הבא יש לנו משחק חשוב מאוד בחוץ ואני מקווה שנבוא לשם ונציג כדורסל נכון כפי שאנו רוצים להציג כי אנחנו רוצים מאוד לנצח". על האווירה בקבוצה לאור המצב בימים האחרונים, אמר טפירו: "השחקנים הזרים לא פחדו ואמרו שהם היו במקומות יותר מסוכנים. האווירה הייתה בסדר גמור ולא היה יותר מדי בלגן בירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully