וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים גברה על בודיוולניק 67:81

הקבוצה של שרון דרוקר השיגה ניצחון ראשון במפעל ונשארה בתמונת ההעפלה. 18 נק' לסמית', 17 לדאנקן, 13 ללימונד

ברוך הבא ליורוקאפ, הפועל ירושלים. אחרי שני הפסדים כואבים במיוחד, חגגה סוף סוף הקבוצה של שרון דרוקר ניצחון ראשון באירופה העונה, כאשר גברה בביתה 67:81 על בודיוולניק האוקראינית. בכך למעשה שמרו האדומים על סיכוי מסוים להעפיל לשלב הבא של המפעל, אולם מצבם עדיין בכי רע וכדי שהעונה האירופית לא תסתיים כבר בשבועות הקרובים, לירושלים אסור למעוד יותר.

אף שחסרה את אורי קוקיה הפצוע, הקבוצה של דרוקר סוף סוף נראתה כאילו היא שייכת ליורוקאפ הערב. רביב לימונד שפתח בחמישיה על חשבון מאיר טפירו היה מצוין (13 נקודות, 8 ריבאונדים, 4 אסיסטים), הרכז הוותיק שעלה מהספסל היה יעיל מתמיד (9 נקודות, 4 ריבאונדים, 5 אסיסטים), ויכולת טובה גם של צמד הגבוהים ג'וש דאנקן (17 נקודות) וקרייג סמית' (18) סייעה לירושלמים לפתוח פער שצמח וצמח, והגיע עד 20 נקודות ברבע השלישי. בודיוולניק, שמוליכה את הליגה במדינתה, עוד הצליחה לצמק את ההפרש ל-8 נקודות בלבד, אך לא יותר. בשבוע הבא שתי הקבוצות הללו ייפגשו פעם נוספת, והפעם באוקראינה. גם במשחק הזה לירושלים פשוט יהיה אסור להפסיד.

מאיר טפירו שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
סוף כל סוף. טפירו/ברני ארדוב

מהלך המשחק

שרון דרוקר העלה בחמישיה את רביב לימונד, ג'ייקוב פולן, קורטני פלס, ג'וש דאנקן ואלישי כדיר. פולן קלע את ארבע הנקודות הראשונות של האדומים, לימונד הוסיף דאנק במתפרצת, והחטאות רבות של היריבה מבחוץ אפשרה לדאנקן לצלוף שלשה ולהעלות את ירושלים ל-7:10.כדיר קבע 9:15, לימונד המשיך לדייק, ועם קרייג סמית' ומאיר טפירו שעלו מהספסל סיימה ירושלים את הרבע הראשון ביתרון 18:22. לימונד וטפירו עמדו במרכז 3:12 בפתיחת הרבע השני שסייעה לאדומים לעלות ליתרון שיא של 21:34. שני דאנקים רצופים של דאנקן (אחד באלי-הופ ממסירה של לימונד) הקפיצו את הקהל במלחה וההפרש צמח ל-30:47. לחדרי ההלבשה ירדו הירושלמים ביתרון 33:49, כשדאנקן הוביל עם 13 נקודות ולימונד וסמית' הוסיפו 9 כ"א.

בפתיחת הרבע השלישי שברה ירושלים גם את מחסום 20 ההפרש, ועלתה ל-33:53. אלא שליאו ליונס לא ויתר, קייב רצה ל-0:8 וצימקה ל-53:41. הפער המשיך להצטמצם, ירושלים איבדה את הראש והכדור, ושלשה של גיורגי צינטאדזה ממש על הבאזר צימקה את הפער ל-61:53 בלבד עם העליה לרבע המכריע. ואז, חמש דקות לסיום, כשנדמה היה כי בודיוולניק עשויה לחזור לעניינים, תפר טפירו שלשה גדולה, קבע 58:73, ומשם האוקראינים כבר לא הצליחו לחזור. ירושלים חוגגת ניצחון ראשון ביורוקאפ, ונקווה שגם לא אחרון.

שחקן הפועל ירושלים קרייג סמית'. קובי אליהו
לאוקראינים לא היתה תשובה כנגדו. קרייג סמית'/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: קרייג סמית' 18 (8 מ-13 מהשדה, 4 איבודים), ג'וש דאנקן 17 (7 מ-9 מהשדה), רביב לימונד 13 (6 מ-9 מהשדה, 8 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 4 איבודים), ג'ייקוב פולן 10 (0 מ-4 ל-3), מאיר טפירו 9 (4 ריבאונדים, 5 אסיסטים), קורטני פלס 8 (9 ריבאונדים, 3 איבודים), אלישי כדיר 6 (8 ריבאונדים). דן גרונפלד ואדם אריאל שותפו ולא קלעו.

בלטו בבודיוולניק: ליאו ליונס 18 (8 ריבאונדים), ארטור דרוזדוב 12.

ג'ייקוב פולן שחקן הפועל ירושלים עם רביב לימונד. ברני ארדוב
הקו האחורי מתחיל להתחבר. לימונד ופולן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully