וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו לשחקני הנוער: "תוך 24 שעות אדע מה איתי"

במכבי חיפה הבהירו לבלם העבר: "תמשיך לאמן כרגיל". גורם בכיר: "ראיתם מה רוני לוי עשה כשעלה מהנוער. נחליט בקרוב"

one

מכבי חיפה העבירה מסר לאריק בנאדו, לפיו עליו "להמשיך לאמן כרגיל", עד מתן ההודעה שאמורה להתקבל היום (חמישי) בנוגע למינוי. נראה כי המסר הזה אמור להוות רמז עבה למאמן שעל פי כל ההערכות ימונה לתפקיד. "רוב הסיכויים שאריק יהיה המאמן, אם כי בשעות האחרונות ניסינו לבדוק גם כיוונים אחרים", אמר גורם בכיר בחיפה שהתכוון בעיקר לנושא רן בן שמעון. כשנשאל האם בנאדו, חסר ניסיון באימון קבוצות בוגרים, יכול להציל את חיפה מהמשבר. "ראיתם מה רוני לוי עשה כשעלה מהנוער, זאת התשובה הכי טובה", אמר והוסיף. "השיקול המרכזי בנוגע לבנאדו היה האם כדאי להשאיר אותו עם קבוצת הנוער או לא. בשעות הקרובות תתקבל החלטה סופית בנושא".

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בשעות הקרובות נקבל תשובות. אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

כפי שפרסמנו שלשום בוואלה! ספורט, מכבי חיפה שוקלת להודיע על מינוי בנאדו למאמן, כשבכפוף להצלחתו במחזורים הבאים תשקול את עתידו. יחד עם זאת. אמש התברר כי הירוקים עדיין לא ויתרו לגמריי על אופציית בן שמעון ובמקביל עורכי הדין של המאמן וחיפה נמצאים בקשר הדוק. בן שמעון כבר הסכים לוותר על חלק משכרו במכבי חיפה כדי להגיע לכרמל. בעוד שבלרנקה כבר הבהירו שגם אם חיפה תעלה את המחיר ל-550 אלף יורו הדבר לא יגיע לאישור ההנהלה נראה כי ההודעה על בנאדו מתעכבת מתוך אמונה שאולי יתרחש שינוי של הרגע האחרון.

היום הגיע בנאדו לאימון קבוצת הנוער ואמר לשחקנים: "תוך 24 שעות אדע מה קורה איתי - אם אני עוזב או לא. ואם אני עוזב, רק תדעו שאני אוהב את כולכם".

אם בנאדו ימונה, לא מן הנמנע שבן שמעון יצטרף אליו בהמשך במידה ויעזוב את קפריסין. בנושא גיא לוזון, מתברר כי הנשיא יעקב שחר מעריך מאוד את המאמן ולא מן הנמנע שבעונה הבאה, אם חיפה תחפש מאמן, לוזון יהיה המועמד המוביל למשרה. במועדון סיפרו אתמול כי בנאדו מקבל עדיפות על ריימונדס ז'וטאוטאס, שהציע את עצמו פעמיים.

לגבי ז'וטאוטאס, ראוי לציין כי המאמן הבהיר לראשי חיפה שהוא מוכן להגיע בכל תפקיד שיציעו לו. אחד התפקידים בהם מעוניין הליטאי הוא תפקיד המנג'ר. בחיפה הודיעו לו שישקלו את העניין, אך נכון לאתמול טרם חזרו אליו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully