וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שחר שוקל למנות את בנאדו בקרוב

21.11.2012 / 16:10

ז’וטאוטאס הציע עצמו פעמיים, אך נשיא הירוקים עשוי להכריז על בלם העבר. במידה שזה יקרה, צדוק מלכה עשוי לאמן את הנוער

one

במכבי חיפה עדיין מנהלים משאים ומתנים במטרה להכריז כבר ביממה הקרובה על מאמן חדש לקבוצה. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, המאמן הליטאי ריימונדס ז'וטאוטאס הציע את עצמו למועדון, אולם במועדון שוקלים גם אופציה נוחה יותר: הודעה על מינוי אריק בנאדו למאמן במשחקים הקרובים, כשבמקביל יוחלט אם לפנות למועמדים אחרים או לתת את הבמה למאמן. במועדון כבר העלו רעיון להעביר את צדוק מלכה לתפקיד במחלקת הנוער וזו במידה כי אכן יוחלט למנות את בנאדו. מלכה, ששימש כעוזרו של עטר, מחזיק בחוזה והדבר יחסוך עלויות.

כזכור, שחר שוחח עם ז'וטאוטאס כבר לפני שלושה שבועות, כשנראה שהשניים דנו המצב העגום של הקבוצה. בשלב זה, יש לציין, עטר עדיין לא פוטר וז'וטאוטאס הציע את עצמו רק לאחר שהבין שחיפה עשויה לרדת מצירופו של רן בן שמעון. יש לציין כי חלק מבכירי המועדון סבורים שז'וטאוטאס אינו המועמד המתאים מאחר ובנאדו כבר מכיר את המערכת מקרוב, בעוד שהליטאי עזב את המערכת לפני שנים, לא מכיר את רוב השחקנים ובעלי התפקידים הזוטרים, ויצטרך להתאקלם מחדש.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
צפוי לקבל מינוי קבוע בקרוב. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

לגבי המועמד השלישי, גיא לוזון, בחיפה עדיין שוקלים את מועמדותו אולם נראה שיעדיפו לפנות קודם לאפיקים אחרים, משום שלוזון עדיין מאמן את הנבחרת האולימפית. יחד עם זאת, תיתכן פניה אל המאמן במקרה ששחר יחליט שבנאדו וז'וטאוטאס לא מתאימים לתפקיד בשלב זה.

ואיפה נמצא רן בן שמעון בכל הסיפור הזה? אתמול, כזכור, במועדון החליטו לעלות את ההצעה לחצי מיליון יורו רק אם תהיה תפנית והקפריסאים יזמו מהלך שבסיומו יודיעו על הפחתת המחיר אותו הם דורשים כעת, 700 אלף יורו. כזכור, כבר אתמול מסרו בכירים בלרנקה לוואלה! ספורט כי הדרישה לא תרד וגם הצעה בסך כחצי מיליון יורו תידחה. מבחינת הקפריסאים, הסיפור גמור ובן שמעון ממשיך כרגיל בא.א.ק.

בנאדו, אגב, כינס אתמול אסיפת שחקנים במהלכה אמר: "יחסית ליומיים שדיברתי אתכם, שחקנים הגיעו בגישה נכונה. יש עוד הרבה על מה לעבוד, למרות שיש לכם מוטיבציה. אל תקשיבו למה שהתקשורת אומרת, גם לא לאלה שאמרו שאי אפשר לשחק טוב ולהוציא 0:0. הנענו את הכדור טוב".

החלוץ דינו אנדלובו, שסובל משבר בכף הרגל, עבר בהצלחה ניתוח לאיחוי השבר והוא צפוי להיעדר כשלושה חודשים.

מכבי חיפה נקנסה ב-10,000 שקל על זריקת כדור פלסטיק מיציע האוהדים של הקבוצה במשחק מול בני סכנין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גיא לוזון מאמן נבחרת ישראל הצעירה. ברני ארדוב
גם מועמדותו נשקלת. גיא לוזון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully