וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "יש עוד סיכוי, נשארנו בחיים"

21.11.2012 / 21:15

מאמן הפועל ירושלים נשם לרווחה לאחר ניצחון הבכורה ביורוקאפ: החבר'ה עשו עבודה מעולה". טפירו: "נצטרך לנצח בחוץ"

אחרי שני הפסדים במפעל, הפועל ירושלים השיגה הערב (שלישי) סוף כל סוף את ניצחונה הראשון במסגרת בית א' של היורוקאפ, כשגברה במלחה 67:81 על בודיוולניק קייב ולמעשה השאירה את עצמה בתמונת הסיכויים להעפיל מהבית. מוליכת הליגה האוקראינית הגיעה לאחר שהביסה את פירנאיי ב-27 הפרש במחזור הקודם, אך שחקניו של שרון דרוקר הציגו יכולת משופרת בראשותם של קרייג סמית' עם 18 נקודות, ג'וש דאנקן עם 17 ורביב לימונד שהוסיף 13, ולא הותירו לאורחים סיכוי.

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר. מגד גוזני
אופטימי לקראת ההמשך. שרון דרוקר/מגד גוזני

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר נשמע אופטימי לאחר המשחק: "יש עוד סיכוי, בטח שיש. גם ההפרש טוב. נשארנו בחיים, החבר'ה עשו עבודה מעולה, הרבה מעל מה שרצינו. עשינו עבודה טובה ובסוף הצלחנו לעשות שתי עצירות חשובות כדי לנצח ב-14 הפרש".

דרוקר התייחס לשיפור שחל אצל מאיר טפירו, רביב לימונד וג'ייקוב פולן במשחקים האחרונים ואמר: "השחקנים רוצים, עובדים קשה, אכפת להם מהקבוצה והם רוצים להצליח. הם לוקחים מה שנותנים להם וככה צריך".

הגארד הוותיק מאיר טפירו אמר: "זה רק ניצחון ראשון, ואני מקווה שנוכל לשחק כך גם בחוץ. רק כך נוכל להשאיר לעצמנו סיכוי ואני מקווה שנעשה את זה. לאט לאט, לוקח לקבוצה זמן להתחבר. כל שחקן שיתפוס את המקום שלו בקבוצה ישפר אותנו. יש לנו עוד סיכוי באירופה ונמשיך להילחם. אנחנו צריכים לשחק טוב עד הסוף. אני מקווה שזו הירושלים שנראה עכשיו, אני מקווה שנביא את זה גם למשחקים הבאים. אני שמח על הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully