וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דריקס: "ההיערכות רגילה, כמו לפני כל משחק חוץ"

21.11.2012 / 14:58

מכבי ת"א יוצאת לסיינה והמנכ"ל לא חושש לאור המצב הביטחוני: "אף אחד לא ביקש לעזוב". סמית': "המצב לא פשוט"

בצל המצב הביטחוני בישראל, סיימה היום (רביעי) מכבי תל אביב את הכנותיה בישראל לקראת משחק החוץ מול סיינה במסגרת היורוליג, ביום שישי בערב. הצהובים ערכו אימון בהדר יוסף ומשם נסעו לשדה התעופה, לקראת ההמראה לאיטליה.

לאור ביטול משחקה של עירוני קרית שמונה מול אתלטיק בילבאו, שיועד להיערך מחר במסגרת הליגה האירופית בכדורגל, גם באלופת המדינה בכדורסל עוסקים בעיקר בדברים שלא קשורים לספורט. אמש התייחס מזכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומיאו למצב בראיון לוואלה! ספורט לאחר ששאלון, אלופת צרפת שאמורה לשחק בישראל מול מכבי תל אביב בשבוע הבא, כבר פנתה ליורוליג לגבי קיום המשחק.

ברתומיאו הבהיר: "שאלון דיברה איתנו ואמרנו להם שהמשחק מתקיים כפי שנקבע. דיברתי הבוקר עם שמעון מזרחי ושמעתי את עמדתו בנושא. אין שינוי בעמדת היורוליג לגבי קיום המשחקים בישראל".

ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב עם גיורגי שרמדיני. ברני ארדוב
שומרים על מצב רוח חיובי. היקמן ושרמדיני/ברני ארדוב

מנכ"ל מכבי תל אביב אלי דריקס התייחס לדבריו של ברתומיאו ואמר היום לוואלה! ספורט: "גם הוא רואה את הדברים כמונו והיה לכך מבחן בזמן אמת לפני המשחק מול מלאגה, ביום חמישי שעבר. אני מקווה שדברים בארץ ישתנו לטובה ונראה רגיעה באיזשהו שלב. אנחנו מתכנונים כרגיל ומשחקים השבוע בחוץ, כך שהסוגיה הזו בכלל לא רלוונטית. אני מקווה שעד השבוע הבא דברים ישתנו כאן".

דריקס נשאל לגבי תגובת הזרים למצב: "קודם כל, הם לא רגילים לזה. הצוות המקצועי וגור שלף מלווים אותם ביומיום וקשובים להם ואני מניח שאם יש להם שאלות, הם זוכים למענה. כרגע לא היו שום דרישות מיוחדות של השחקנים וככה אנו מתנהגים. כמובן שהם עם היד על הדופק, אך מעבר לשאלות ורצון לדעת מה קורה בשטח ולקבל אינפורמציה, לא קורה שום דבר. אף אחד מהשחקנים לא ביקש לעזוב. לגבי המשפחות? זו החלטה שלהם כמובן ונכון לעכשיו, אף אחד גם לא ביקש ממני להעביר את המשפחה".

על ההיערכות הביטחונית של הצהובים לקראת המשחק באיטליה אמר דריקס: "ההיערכות רגילה כמו לכל משחק חוץ. אנחנו מתנהלים מול הקב"ט ונערכים לפי הדרישות שלו, בתיאום עם המשטרה המקומית והקבוצה האיטלקית. אני לא יודע אם ההיערכות היא יותר או פחות, יש לנו קב"ט שנוסע לפני ודואג לכל מה שצריך".

עוזר מאמן מכבי תל אביב דרק שארפ עם מזוודות. ברני ארדוב
בדרך לאיטליה. שארפ/ברני ארדוב

כבר בשבוע שעבר אמר המנכ"ל דני פדרמן כי השחקנים הזרים של מכבי העלו את האופציה להטיס את משפחתם אם לא תהיה רגיעה במצב. דייויד לוגן החליט לשלוח את בתו ואשתו לארצות הברית בעקבות המצב על דעת עצמו ולא דרך מכבי תל אביב. בנוסף, ישנם מספר זרים הנמצאים בקשר מתמיד עם המשפחה בחו"ל, שלוחצת עליהם לעזוב את הארץ ולא מן הנמנע שמשפחות נוספות של שחקנים יעזבו אף הן. בתוך כך, יוגב אוחיון סוחב פציעה ברגלו, אולם הוא צפוי לשחק ביום שישי.

דווין סמית' התייחס היום באימון למצב הביטחוני: "אני חושב שצריך להתרכז בכדורסל, אני מנסה לא לחשוב יותר מדי על כל מה שקורה מסביב ולהתרכז בעבודה שלי במכבי, אנחנו שומעים מה קורה ומנסים להישאר ביחד כל הזמן". סמית', ששוקל אף הוא להטיס את משפחתו, הוסיף: "זה נכון שהמצב לא פשוט, המשפחה שלי כאן בארץ ואנחנו מרגישים יחסית בסדר. עם זאת, אנחנו מאמינים ששום דבר לא יקרה לנו ואנחנו צריכים רק להתפלל שהמצב הזה ייסתיים ויהיה בסדר. אני נמצא בקשר עם משפחתי בארצות הברית, מרגיע אותם ומסביר להם שהכל בסדר. דיברנו על העניין ואנו מעודכנים בחדשות בכל מה שקורה. צריך להתמודד עם המצב ונראה מה יהיה בהמשך. כרגע המשפחה שלי פה וכרגע כולם בקבוצה מנסים להתרכז בכדורסל בעיקר ואנחנו עושים כל מה שאפשר".

על המשחק ביום שישי מול סיינה אמר סמית': "כל משחק הוא חשוב, אנחנו ממוקמים בטבלה במקום הראשון שזה מצוין. צריך להשיג את הניצחון בחוץ מול סיינה. המפגש הקודם מולם לא היה קל, היה לנו גם משחק התקפה לא טוב מול מלאגה ואנחנו צריכים לשוב אל רצף הניצחונות. המאצ' אפ עם סיינה קשה, בטח ובטח בבית שלהם. לא פשוט לנצח אותם בחוץ. צריך לנקות את הראש ולהוציא לפועל באופן נכון מהלכים, כפי שהמאמן מצפה ממנו בכדי שננצח. בובי בראון הוא שחקן טוב שנמצא בכושר טוב, אבל אנחנו לא מתרכזים בשחקן אחד אלא בקבוצה כולה. מה שניתן לעשות זה לעלות לפרקט ולתת את הכל בכדי לשוב לישראל עם הניצחון".

יורוליג בוואלה! ספורט

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"בובי בראון הוא שחקן טוב שנמצא בכושר טוב, אבל אנחנו לא מתרכזים בשחקן אחד אלא בקבוצה כולה". דווין סמית'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully