וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד'אנטוני: "אני מרגיש שאנחנו הקבוצה הטובה בליגה"

מאמן הלייקרס התלהב מניצחון הבכורה. גם הניקס בעננים, צ'נלדר: "אנחנו משחקים את הכדורסל הכי טוב בליגה בזכות מלו"

אחרי ציפייה ארוכה, מייק ד'אנטוני עמד הבוקר (רביעי) על הקווים בניצחון של הלייקרס 90:95 על ברוקלין. הצהובים-סגולים, שכבר עומדים על מאזן 1:5 מאז פיטוריו של מייק בראון, הקפיצו את הסטייפלס סנטר ושימחו את מאמנם החדש, שדידה על ברכו החדשה לאחר שהתאושש מהניתוח שעבר. "אני קצת צולע, אבל זה היה טוב", סיפר ד'אנטוני על מצבו הבריאותי. "אנדרנלין זה דבר נהדר, אבל כנראה שאני כבר לא אקפוץ יותר על הקווים, זה שייך לעבר".

מייק ד'אנטוני מאמן לוס אנג'לס לייקרס. AP
"אנדרנלין זה דבר נהדר". ד'אנטוני/AP

על הציפיות שלו מהלייקרס הנוכחיים אמר ד'אנטוני: "עם הקבוצה הזו, אין סיבה לא לנצח בכל משחק. זו המטרה שלנו, אנחנו לא אומרים 'בואו ננצח שניים משלושה משחקים'. אנחנו יכולים לנצח כל משחק, כי אני מרגיש שאנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה. יש לנו הכי הרבה כישרון, ואנחנו פשוט צריכים להמשיך להתמחות בדברים".

קובי בריאנט, שכיכב בקלאץ' וסיים עם 23 נקודות, הוסיף: "אנחנו מתחילים להיות יותר מתואמים, ואנחנו דואגים יותר טוב לכדור". גם פאו גאסול שתרם 17 נקודות נשמע מעודד ואמר: "אנחנו משוחררים יותר, משחקים בשטף טוב יותר ועם יותר ביטחון".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס מול ג'ו ג'ונסון שחקן ברוקלין נטס. רויטרס
"אנחנו מתחילים להיות יותר מתואמים". בריאנט/רויטרס

בינתיים בניו אורלינס הניקס המשיכו לדרוס כל מה שזז עם 80:102 על ההורנטס החלשים, תוך שהם צולפים 14 שלשות. "היה טוב להיכנס לעניינים מוקדם", אמר כרמלו אנתוני שלהט עם 29 נקודות. "בכל פעם שנוכל לפתוח ככה משחק חוץ נוכל לצבור הרבה ביטחון. יש לנו שחקנים שיכולים לקלוע מבחוץ, וכשאנחנו מניעים את הכדור היטב אנחנו מוצאים אותם".

"אפשר לראות את המנהיגות שלו מהיום הראשון של מחנה האימונים, והערב הוא הראה את זה", פירגן ג'ייסון קיד לאנתוני. "הוא נותן למשחק לבוא אליו, והערב הוא היה טוב לכל אורך הדרך". גם טייסון צ'נדלר החמיא למלו: "אנחנו משחקים את הכדורסל הכי טוב בליגה, וזה בזכות מלו. הוא משחק על כל המגרש משני צדיו, והוא צריך להיות בראש המירוץ לתואר ה-MVP כרגע".

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. AP
"הוא נותן למשחק לבוא אליו". אנתוני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully