וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טורניר היורו לנבחרות צעירות עשוי לעבור לאנגליה

ב'דיילי מייל' פורסם כי באופ"א שוקלים להעתיק את הטורניר לאנגליה בגלל המצב. ההתאחדות: "אופ"א לא שקלה זאת מעולם"

האם מבצע עמוד ענן יגרום לביטולה של אליפות אירופה לנבחרות צעירות שמתוכנן להתקיים בחודש יוני בארץ? ב'דיילי מייל' פורסם שאופ"א שוקלת לבקש מאנגליה לארח את הטורניר אם המשבר בישראל יימשך. בשבוע הבא תתקיים בארץ הגרלת שלב הבתים כאשר משלחות הנבחרות המשתתפות אמורות להגיע, ובין השאר אמור להגיע גם מאמנה של נבחרת אנגליה הצעירה סטיוארט פירס.

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
הבייבי שלו בסכנה. אבי לוזון/קובי אליהו

כאמור, על פי אותו דיווח במקרה שבאופ"א יחליטו לקחת מישראל את אירוח הטורניר, הוא אמור להתקיים באנגליה, שכמו ישראל הגישה הצעה לארח את הטורניר, אבל הצעתה נפלה. בשלב הזה לא ברור אם באופ"א ימנעו מישראל לארח את הטורניר היוקרתי שאליו היא מתכוננת מאז היוודע דבר הבחירה.

כידוע, אתמול (שלישי) הודיע הארגון האירופי שמשחקה של עירוני קרית שמונה שאמור להתקיים מחר במסגרת הליגה האירופית נגד אתלטיק בילבאו יתקיים כמתוכנן. כמו כן, אופ"א לא הודיעה דבר על שינוי במועד הגרלת שלב הבתים, שאמורה להתקיים ביום רביעי הבא במלון הילטון בתל אביב.

נשיא אופ"א מישל פלאטיני. ברני ארדוב
האם הוא חושב על שינוי? מישל פלאטיני/ברני ארדוב

דובר אופ"א הגיב לגבי האפשרות שהטורניר יועבר, ואמר: "אנחנו עוקבים אחר הסיטואציה והוועד המבצע יחליט אם יש צורך לשקול תוכניות חלופיות".

דוברת ההתאחדות לכדורגל מיכל גרונדלנד מסרה בתגובה: "יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון נמצא בימים אלו באופ"א ונפגש באופן אישי עם נשיא אופ"א מר מישל פלאטיני ובכירים נוספים. בשל עובדה זו אנו יכולים להודיע מעל לכל ספק שלא היו דברים מעולם וכי אופ"א מעולם לא שקלה להעביר את קיום טורניר היורו למדינה אחרת מלבד ישראל. כפי שהודענו אתמול הגרלת הבתים תתקיים כמתוכנן ביום רביעי בתל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully