וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוצ'אלנג': הפועל חולון ניצחה את אנטוורפן 64:88

אחרי שלושה רבעים צמודים, הקבוצה של דן שמיר התפוצצה ברבע האחרון ועלתה למאזן של 1:2 באירופה. שון דניאל הצטיין

דן שמיר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
עצר את רצף ההפסדים. דן שמיר/ברני ארדוב

הפועל חולון גברה הערב (רביעי) 64:88 על אנטוורפן הבלגית, במסגרת המחזור השלישי של היורוצ'אלנג וחזרה לתמונת המאבק על המקום בשלב הבא. המשחק עמד בספק בתחילת השבוע לאחר שהקבוצה הבלגית פנתה לפיב"א אירופה בשאלה האם ניתן בכלל להגיע לישראל לאור המצב הביטחוני, אך בפיב"א עמדו לצד הקבוצה הסגולה והודיעו לבלגים שעליהם להגיע לישראל, והם אכן עשו זאת.

חולון הגיעה למשחק לאחר שלושה הפסדים רצופים, שניים במסגרת הליגה ועוד הפסד חוץ ביורוצ'אלנג' לטלקום בון. גם המשחק מול הבלגים היה צמוד לכל אורכו ובתום הרבע השלישי לוח התוצאות הורה על שיוויון 53, אך ברבע הרביעי חולון פתחה מבערים ופירקה את הבלגים עם 11:35 מדהים ברבע, בדרך לניצחון משכנע בסיום המשחק.

בחולון יכולים בהחלט להיות מעודדים מהיכולת של הקפטן החדש שלהם, שון דניאל שהרשים עם 18 נקודות ומשחק מצוין. ג'רום דייסון הוסיף גם הוא 18 נקודות ושישה אסיסטים. בריאן הופקינס (16 נקודות) היה השחקן המוביל של הבלגים, אך גם הוא לא מנע התפרקות ברבע האחרון.

קלעו להפועל חולון: שון דניאל 18, ג'רום דייסון 18 ו-6 אסיסטים, פרנק האסל 12 ו-7 ריבאונדים, טיילר סמית' 11, לורנס היל 11, זאק רוזן ואלכס צ'רנוביץ' 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully