וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב המצב: קבוצה לא הגיעה לישראל והורחקה לשלוש שנים

כדורעף: מינסטר הגרמנית לא הגיעה לגומלין מול כפר סבא בגלל המלחמה, ונענשה. מטה אשר גברה על סלאמינה בצ'אלנג קאפ

מחיר המלחמה, הזווית הספורטיבית: קבוצת הכדורעף הגרמנית מינסטר, שלא הגיעה לישראל למשחק הגומלין בגביע האתגר לנשים מול הפועל כפר סבא בעקבות המצב הבטחוני, ספגה הפסד טכני המעלה את הכפר סבאיות לשלב הבא. הקבוצה הגרמנית גם הורחקה לשלוש שנים מהמסגרות האירופיות ונקנסה ב-7,000 יורו.

כידוע, קבוצות רבות חוששות להגיע לישראל עקב המצב, וכך אתלטיק בילבאו מגיעה רק יממה אחת לפני המשחק שלה מול קרית שמונה בליגה האירופית, שאלון ביררה עם היורוליג בנוגע למשחק שלה עם מכבי תל אביב בהיכל נוקיה, אנטוורפן חששה להגיע למשחק מול הפועל חולון, וכמובן שלא מעט זרים החליטו לעזוב את ישראל. ובכל זאת, מינסטר לא הגיעה לישראל על דעת עצמה, ונענשה.

עוד בכדורעף: הפועל מטה אשר/עכו העפילה הערב (שלישי) לשלב הבא בגביע האתגר האירופי לאחר ניצחון ביתי על סלאמינה פמגוסטה הקפריסאית 0:3 (14:25, 22:25, 23:25). הקבוצה של נעם כץ הציגה משחק קבוצתי משובח ושלטה במשחק לכל אורכו.

"ידעתי שיהיה משחק צמוד למרות המערכה הראשונה. חשוב שידענו להתעלות ברגעים הנכונים ואני רוצה לומר כל הכבוד לקהל שלנו שנסע רחוק כל כך וכמובן, כל הכבוד לשחקנים" אמר המאמן נעם כץ בסיום המשחק וסירב להתייחס למשחק הליגה שמצפה לו מול האלופה: "תנו להנות מהניצחון היום ולמשחק עם מכבי ת"א נתייחס בהמשך השבוע".

מרסלו סאקי וסבסטיאן פכרז הובילו את המנצחים עם 14 נק' כ"א, בן גל 7, אוסוקין 5, בצ'קלה 3, סעדה 2.

מאמן הפועל מטה אשר, נועם כץ. אדריאן הרבשטיין
"חשוב שידענו להתעלות ברגעים הנכונים". נעם כץ/אדריאן הרבשטיין

במקביל למשחקה של מטה אשר באירופה, נערכו הערב גם שני משחקי ליגה. הדרבי השרוני בין מכבי הוד השרון והפועל כפר סבא הסתיים בניצחון קליל של הוד השרון, 0:3 (13:25, 23:25, 18:25)


שבוע לפני משחק העונה עם הפועל מטה אשר/עכו גם מכבי תל אביב חגגה הערב בתום שלוש מערכות על חשבונה של מנשה/חדרה/עמק חפר 18:25, 17:25, 22:25. זה היה ניצחון רביעי העונה לצהובים שספגו את הפסד היחיד עד כה מול מכבי הוד השרון במחזור השלישי. "היו לנו כמה נפילות לאורך המשחק אבל כשעשינו את הדברים נכון הצלחנו לשמור על היתרון. זה ניצחון חשוב עבורנו" אמר בסיום המאמן זהר בר נצר שרשם ניצחון נוסף על אחיו יניב, מאמן האורחים.

מאמן מכבי תל אביב כדורעף, זוהר בר נצר. אדריאן הרבשטיין
מוכן למשחק העונה. בר נצר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully