וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית גל: "צריך להוריד להפועל תל אביב עשר נקודות"

בגלבוע/גליל זעמו מהקללות של אוהדי הפועל לרגב פנאן, עמית גל: "מכוער. למה המאמן לא דיבר?". רמי כהן: "שיתעסקו בעצמם"

מנהל הפועל גלבוע/גליל עליון עמית גל. ברני ארדוב
"הם צריכים להגיד שעד שהקהל שלהם לא מפסיק להתנהג ככה, הם לא עולים למגרש". גל/ברני ארדוב

בגלבוע/גליל עדיין נסערים מההתנהגות המכוערת של חלק מאוהדי הפועל תל אביב אתמול (שני), שקיללו בצורה קשה את מאמן הכושר של גלבוע/גליל, רגב פנאן, ושרו שירים בגנות אביו המנוח, מוני פנאן ז"ל. מנהל הקבוצה, עמית גל, התראיין היום בתוכנית "היציע הצפוני" ברדיו קול רגע, ותקף את ההתנהגות של הנהלת הפועל תל אביב.

"זה ברור שזה דבר מכוער ומגעיל", אמר גל, "בכדורגל מענישים אנשים על קריאות גזעניות ונותנים רדיוסים על בננות וקללות לטוטו תמוז. אני לא מבין איך הפועל נחלצו מדבר כזה. מישהו יכול להשלים עם תופעה כזאת? זה נורמלי?

"אז במקום שהמאמן שלהם יתרגז על השופטים, במקום שאחרי זה יתנצלו, הם צריכים להגיד שעד שהקהל שלהם לא מפסיק להתנהג ככה, הם לא עולים למגרש. הרי יש להם מספיק השפעה על הקהל. איפה המאמן? איפה המנהל? איפה כל המערכת שלהם? זה התפקיד שלהם. מה הם הרוויחו אתמול, שתי נקודות? שקודם כל יהיו בני אדם. שיפסיקו לשגע את השופטים, אבל שיגידו מילה. אתה המאמן, אתה המנהיג, תגיד מילה. איפה אורי שלף? אם אני אבנר קופל, בפעם הבאה אני מוריד להם עשר נקודות".

גל גם התייחס למצב המקצועי של גלבוע/גליל, ואמר ש"יכול להיות שנרד ליגה, וזה לא כזה נורא. לא קרה שום דבר. ולא בגלל זה נחתוך את כל הקבוצה". לטענתו, "אנחנו צריכים את הפקק כדי להשתחרר, ליאור ליובין הוא לא הבעיה. הבעיה מתחילה בהבנת הנקרא, השחקנים רכים. השחקנים רוצים מאוד, לא יכול לבוא אליהם בטענות. אבל יכול להיות שעשינו טעות שהבאנו לכאן יותר מדי צעירים. לא חושב שאם נחליף את הקברניט, יהיה טוב יותר".

רמי כהן יו"ר הפועל תל אביב. קובי אליהו
"במקום ללמד אחרים דרך ארץ ראוי שעמית גל יבחן קודם כל את דרכי ההתנהלות שלו ושל קבוצתו". כהן/קובי אליהו

רמי כהן, יו"ר הפועל תל אביב, הגיב לדברים: "מן הראוי אנשי שגליל/גלבוע לא ינסו לפתור את בעיותיהם בטבלה באמצעות הורדת נקודות לקבוצות אחרות. מוטב להם שיתעסקו בחוסר ההצלחה המקצועי של קבוצתם.

"לא שמעתי את עמית גל מגיב כאשר קבוצתו הייתה אחת מהתומכות הגדולות לשינוי החוק הרוסי לכך שיכלול שישה זרים, חוק ששונה שבוע בלבד לפני תחילת הליגה ובניגוד להחלטה קודמת שהתקבלה, רק כדי לקדם את האינטרסים האישיים שלהם. במקום ללמד אחרים דרך ארץ ראוי שעמית גל יבחן קודם כל את דרכי ההתנהלות שלו ושל קבוצתו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully